Witam Was serdecznie ­čÖé Jak si─Ö macie? Za mn─ů trzy koncerty z letniej trasy My Name Is Million Tour i przede wszystkim chcia┼éam podzi─Ökowa─ç wszystkim obecnym na energi─Ö i wsp├│ln─ů zabaw─Ö. Byli┼Ťcie niesamowici! ­čÖé W ci─ůgu 48 godzin by┼éam w 3 miastach, zrobi┼éam prawie 1500 km samochodem oraz drog─ů lotnicz─ů, a przy tym wszystkim spa┼éam mo┼╝e ze trzy godziny. Po powrocie do Warszawy nie mog─Ö pozwoli─ç sobie na zwolnienie tempa, ju┼╝ za mn─ů kilka spotka┼ä, Pytanie na ┼Üniadanie i sprawy zwi─ůzane z budow─ů. Poni┼╝ej kilka zdj─Ö─ç z minionego weekendu, a ju┼╝ nied┼éugo video… Enjoy:
1/06/14 LEGIONOWO

fot. G. Orłowska, P. Karpiński, D. Kucharski
1/06/14 GLIWICE

fot. Fanka Ula :), A. Rzytki 
31/05/14 RUMIA

fot. G. Orłowska, M. Dobrzyniecki

Piszcie w komentarzach jak Wasze wra┼╝enia z koncert├│w. Zapraszam Was od razu na kolejny z nich, kt├│ry odb─Ödzie si─Ö w Zawierciu ju┼╝ 7/06/14, link do wydarzenia, gdzie znajdziecie wi─Öcej informacji tu:

Do zobaczenia, pozdrawiam.
H.

Udost─Öpnij:

140 comments

  1. Sharon. 3 Czerwiec, 2014 at 18:08 Odpowiedz

    O wiele lepiej wygl─ůdasz w podniesionych w┼éosach. W tych ulizanych nie wygl─ůdasz zbyt ciekawie. ­čÖé Fajnie by by┼éo, gdyby┼Ť cz─Ö┼Ťciej czesa┼éa si─Ö tak jak na koncert w Gliwicach :))

  2. Anonimowy 3 Czerwiec, 2014 at 20:57 Odpowiedz

    Koncert w Gliwicach mo┼╝e troch─Ö skromniejszy ni┼╝ pozosta┼ée dwa, ale na pewno w nie mniejsz─ů energi─ů i entuzjazmem! Bardzo dzi─Ökuj─Ö, ┼╝e by┼éa┼Ť i da┼éa┼Ť naprawd─Ö wspania┼ée show! ┼Üwietnie si─Ö bawi┼éem ­čÖé Do zobaczenia nied┼éugo po raz kolejny w Zawierciu!
    B.

  3. Pretty mix 3 Czerwiec, 2014 at 22:57 Odpowiedz

    ┼Üwietne stylizacje ­čÖé Chcia┼éabym kiedy┼Ť wybra─ç si─Ö na Tw├│j koncert, mam nadziej─Ö, ┼╝e zawitasz kiedy┼Ť do woj. ┼é├│dzkiego ­čÖé

  4. kinga-b 4 Czerwiec, 2014 at 09:11 Odpowiedz

    Hej. pytanie z ca┼ékiem innej beczki. jak powszechnie wiadomo ^^ budujesz si─Ö. i teraz pytanie moje brzmi. wprowadzasz si─Ö od razu po pobudowaniu czy odczekujesz ta jedna zime zeby `ostygly mury` ? Pytam sie dlatego, zew lipcu ruszam z budowa i kazda ekipa mowi inaczej. moja, ze nie ma problemu moze sie wprowadzac i nie czekac ale pomyslalam sobie, ze napisze do Ciebie bo Tobie kitu nie wcisna bo nie beda chcieli sobie reputacji psuc ;p a co przede wszystkim Ty byle kogo pewnie do budowy tez nie wezmiesz. ­čśë moze wyda Ci sie to smieszne ale przeszlo mi to jakos przez mysl, ze do Ciebie napisze wiec pisze ;D Pozdrawiam i szczerze powiedziawszy ciesze sie z tego, ze pokazalas calej Polsce (i nie tylko) ze chciec to moc i dajesz rade mimo wszystko. ­čśë jakbys mogla odpowiedz na maila kinga.b91@gmail.com

  5. kinga-b 4 Czerwiec, 2014 at 09:12 Odpowiedz

    Hej. pytanie z ca┼ékiem innej beczki. jak powszechnie wiadomo ^^ budujesz si─Ö. i teraz pytanie moje brzmi. wprowadzasz si─Ö od razu po pobudowaniu czy odczekujesz ta jedna zime zeby `ostygly mury` ? Pytam sie dlatego, zew lipcu ruszam z budowa i kazda ekipa mowi inaczej. moja, ze nie ma problemu moze sie wprowadzac i nie czekac ale pomyslalam sobie, ze napisze do Ciebie bo Tobie kitu nie wcisna bo nie beda chcieli sobie reputacji psuc ;p a co przede wszystkim Ty byle kogo pewnie do budowy tez nie wezmiesz. ­čśë moze wyda Ci sie to smieszne ale przeszlo mi to jakos przez mysl, ze do Ciebie napisze wiec pisze ;D Pozdrawiam i szczerze powiedziawszy ciesze sie z tego, ze pokazalas calej Polsce (i nie tylko) ze chciec to moc i dajesz rade mimo wszystko. ­čśë jakbys mogla odpowiedz na maila

  6. Anonimowy 4 Czerwiec, 2014 at 09:36 Odpowiedz

    Wie kto┼Ť mo┼╝e sk─ůd jest komplet Honoraty w kt├│rym wystapi┼é─ů w pytaniu na ┼Ťniadanie? bardzo mi przypad┼é do gustu i chcialabym si─Ö dowiedzie─ç gdzie mog─Ö taki kupi─ç?;)

  7. Ililili Rafaon 5 Czerwiec, 2014 at 16:22 Odpowiedz

    koncert w Gliwicach – marzenie, szkoda tylko, ┼╝e nie mia┼éa┼Ť czasu na autografy, zdj─Öcia i sam koncert trwa┼é tak kr├│tko ­čÖü mam nadzieje, ze jeszcze si─Ö zobaczymy ! Gliwice czekaj─ů ­čśÇ

  8. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 16:25 Odpowiedz

    denerwuj─ů ci─Ö pytania typu czemu ┼Ťci─Ö┼éa┼Ť w┼éosy? przecie┼╝ to jest twoja sprawa,a nie innych ­čÖé

  9. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:25 Odpowiedz

    CENNIEJSZY JEST INTELEKT, TO SMUTNE, ŻE TAK MAŁO LUDZI TO DOSTRZEGA

    WOL─ś JAK JEST CIEP┼üO, NI┼╗ ZIMNO ­čÖé

    PIENIĄDZE PSUJĄ LUDZI GŁUPICH

    CODZIENNIE MAM PRACOWITE DNI, ALE CODZIENNIE TEZ ROBI─ś CO┼Ü INNEGO, NIE SP─śDZAM CZASU SCHEMATYCZNIE

    ┼ÜREDNIO LUBI─ś SI─ś PRZYTULA─ć

    P├ô┼üNAGIE ZDJ─śCIE, CZYLI W STROJU K─äPIELOWYM? NIE, NIE UWA┼╗AM, ABY BY┼üO W TYM CO┼Ü Z┼üEGO

  10. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:28 Odpowiedz

    WIELU CECH NIE LUBI─ś W LUDZIACH, ZAWI┼ÜCI, ZAZDRO┼ÜCI, BRAKU INTELIGENCJI, BRAKU CH─śCI ROZWOJU, OCENIANIA, BRANIA INNYCH SWOJ─ä MIAR─ä… I WIELE WIELE INNYCH..

    TAK, DENERWUJA MNIE PYTANIA O WLOSACH, MINELO JUZ ROK CZASU, TAKZE TEN TEMAT NIE JEST JUZ ANI NOWY, ANI CIEKAWY

    OSTATNI PREZENT TO CHYBA JAKIEŚ SŁODKOŚCI

  11. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:35 Odpowiedz

    POPE┼üNIAM WIELE B┼ü─śD├ôW… NP. UFAM LUDZIOM I WYBACZAM, NA CZYM SI─ś ZAWODZE ZA KA┼╗DYM RAZEM

    MAJ─äC JEDNO ┼╗YCZENIE DLA SIEBIE, CHCIA┼üABYM MIE─ć ZAWSZE WZOROWE ZDROWIE

    NAJBARDZIEJ NIE TRAWI─ś DISKOPOLO

    ROBI─ś SOBIE ZDJ─śCIA Z FANAMI NA ULICY, JASNE ­čÖé

    WI─śCEJ DAT KONCERTOWYCH JU┼╗ WKR├ôTCE, DZISIAJ POSTARAM SI─ś DODA─ć KILKA NOWYCH ­čÖé

  12. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 16:36 Odpowiedz

    Co my┼Ťlisz o Dodzie? Widzia┼éam wasze ostatnie zdj─Öcia razem, wygl─ůda┼éy┼Ťcie cudownie ­čÖé Mo┼╝e jaki┼Ť duet? Pozdrawiam serdecznie ;*

  13. Agnieszka Okrasa 5 Czerwiec, 2014 at 16:37 Odpowiedz

    Od kiedy czytam Twojego bloga, czyli jakies dwa lata moze troche wiecej.. Zawsze chcialam isc na koncert ale zawsze cos wypadalo albo bylo za daleko. W tym roku mialam okazje byc w Legionowie i prosze doczekalam sie, stalam pod sama scena i bylo REWELACYJNIE:)
    Ps. Na zywo wygladasz jeszcze lepiej i uwazam ze krotsze wlosy dodaja ci uroku:)

  14. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:39 Odpowiedz

    NIESTETY NIC NIE TRENUJ─ś, ALE JU┼╗ NIED┼üUGO W SWOIM DOMU ZROBI─ś NA SI┼üK─ś I TRENING B─śDZIE OBOWI─äZKOWY!! ­čÖé

    TAK, TO FAŁSZYWE KONTO NA ASKU

    TAK, BYŁAM KIEDYŚ W SANATORIUM W KARPACZU:)

    TAK, PRZYCHODZI DU┼╗O OS├ôB ­čÖé

  15. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 16:39 Odpowiedz

    Pewnie przyzwyczailas sie do gabarytowo wiekszych samolotow niz ta awionetka ktora przemieszczalas sie ostatnio. Jak wrazenia z tego lotu?

  16. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:39 Odpowiedz

    WRA┼╗ENIA Z LOTU OK, POZA TYM, ┼╗E PRAWIE ROZTRZASKA┼üO MI G┼üOW─ś PRZEZ CISNIENIE I CHORE ZTOKI JEDNOCZENIE…

    PROMUJ─ś GPS ­čÖé JAK─ä PROMOCJ─ś MASZ DOKLADNIE NA MYSLI??

  17. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 16:41 Odpowiedz

    NIE WIEM JESZCZE CZY ODWIEDZ─ś W WAKACJE ZGORZELEC, TERAZ MOI BLISCY PRZYJEZDZAJA DO MNIE, TAKZE TAKI UK┼üAD MI JAK NAJBARDZIEJ ODPOWIADA ­čÖé

    NA INSTAGRAMIE SLEDZE TYLKO MOICH ZNAJOMYCH LUB LUDZI, KTORZY MNIE W JAKIS SPOSOB INTERESUJA ­čÖé

  18. Mateusz Wr├│bel 5 Czerwiec, 2014 at 16:45 Odpowiedz

    Chcia┼ébym ci podzi─Ökowa─ç poniewa┼╝, jeste┼Ť dla mnie inspiracj─ů a twoje piosenki bardzo podtrzymuj─ů mnie na duchu. Ostatnio nawet na Polski pisa┼éem prac─Ö o Tobie i podwy┼╝szy┼éo mi to ocen─Ö nie powiem. Oby tak dalej. Zapraszam w okolice Drezdenka i Gorzowa. ­čśë

  19. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 16:47 Odpowiedz

    Robi┼éam o tobie prezentacje na informatyk─Ö i pan powiedzia┼é,┼╝e jeste┼Ť Bardzo ┼éadn─ů kobiet─ů i postawi┼é mi 6…! <3
    heh kocham ci─Ö ;3

  20. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 16:51 Odpowiedz

    Dzisiaj u nas w szkole by┼é Mam Talent ­čÖé i moje kole┼╝anki ta┼äczy┼éy w┼éa┼Ťnie do twojej piosenki GPS ­čÖé wygrali i dostali medale… <3

  21. Honey 5 Czerwiec, 2014 at 17:00 Odpowiedz

    JAK NA RAZIE RACZEJ NIE B─śD─ś ZAPUSZCZA─ć W┼üOS├ôW ­čÖé

    W T─ś SOBOT─ś GRAM KONCERT W ZAWIERCIU, TAK┼╗E ZAPRASZAM WSZYTSKICH Z KATOWIC I NIE TYLKO :))

    NIE JESTEM DROBNA ­čÖé

    AAAAAAAAAAAA GOSIA PAMI─śTAM CI─ś, CZAD ;D WSZYSTKIEGO DOBREGO CI ┼╗YCZ─ś :*

    DODAJ─ś MN├ôSTWO LIST├ôW OD FAN├ôW ­čÖé

    UWA┼╗AM, ┼╗E NIE MA Z┼üOTEGO ┼ÜRODKA, ABY OSI─äGN─ä─ć SUKCES, ALE WARTO PRACOWA─ć NAD SOB─ä I ROZWIJA─ć SI─ś W TYM KIERUNKU, Z KT├ôRYM ZWI─äZANY JEST NASZ CEL, WARTO BY─ć ZDETERMINOWANYM, ASERTYWNYM, RZETELNYM, WIERZY─ć W SIEBIE I SWOJE WARTO┼ÜCI, PRACOWITO┼Ü─ć TE┼╗ SI─ś SPRAWDZA + MOCNE ST─äPANIE PO ZIEMI ­čÖé

  22. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 17:06 Odpowiedz

    Honey czy masz kompleksy na punkcie swojej figury? Tzn czy uwa┼╝asz,┼╝e masz za szerokie biodra czy za du┼╝e uda? Mama podobn─ů figur─Ö do Twojej i ci─ůgle przeszkadzaj─ů mi moje biodra a za to uwielbiam swoj─ů w─ůsk─ů tali─Ö. Masz jaki┼Ť trick,┼╝eby ukry─ç te "z┼ée" cz─Ö┼Ťci a odkry─ç dobre? Pozdrawiam Ci─Ö serdecznie :):)

  23. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 17:16 Odpowiedz

    Ale nie s─ů grube przecie┼╝ o_O widzia┼éam je na ┼╝ywo na koncercie w ┼Üwinouj┼Ťciu i nie s─ů a┼╝ takie grube… o_O lol o co chodzi dla pudelka? jakie spierdoliny zajebane.

  24. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 17:17 Odpowiedz

    Honka, to ┼╝e ignorujesz pytania o Saszan i jej g┼éos du┼╝o m├│wi… Bo jak kiedy┼Ť kto┼Ť pyta┼é Ci─Ö o Margaret, Ewke czy Dode to odpisywalas ­čÖé

  25. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 18:26 Odpowiedz

    PLANUJESZ W NAJBLI┼╗SZYM CZASIE WYBRA─ć SI─ś DO TARNOWA? JE┼ÜLI TAK BARDZO PROSZ─ś, ABY┼Ü NAPISA┼üA GDZIE┼Ü NA INSTAGRAMIE, BO MARZ─ś O ZDJ─śCIU Z TOB─ä, A NIE MAM MO┼╗LIWO┼ÜCI PRZYJECHA─ć NA TW├ôJ KONCERT. JEST MO┼╗LIWO┼Ü─ć, ┼╗E ZAGRASZ KONCERT W TARNOWIE?

  26. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 19:22 Odpowiedz

    Nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç a┼╝ zobacz─Ö ci─Ö w Zawierciu ­čśë To m├│j drugi Tw├│j koncert i bardzo si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e zn├│w mam okazj─Ö Ci─Ö zobaczy─ç ! Licz─Ö na autograf i zdj─Öcie ;>

  27. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 20:09 Odpowiedz

    Wydaje mi si─Ö, ┼╝e kokietujesz z tymi nogami, wiesz dobrze, ze OGROMNE to one nie s─ů, mo┼╝e po prostu bardziej masywne- tyle ­čÖé mam podobny problem i te┼╝ pewnego rodzaju kompleks, dlatego wiem o co chodzi ;]

  28. Anonimowy 5 Czerwiec, 2014 at 21:41 Odpowiedz

    Hej,
    Ogl─ůda┼éam Tw├│j wyst─Öp w 'Pn┼Ü' i wszystko git ale Twoje nogi w tych butach wygl─ůda┼éy topornie.. Co s─ůdzisz o tym, ┼╝e Pati uzyska┼éa tytu┼é Cz┼éowieka Roku 2013 w Zgorzelcu?

    • Anonimowy 7 Czerwiec, 2014 at 23:21 Odpowiedz

      To,┼╝e nie p┼éaci si─Ö za wej┼Ťci├│wki nie oznacza,┼╝e Honoracie nie p┼éac─ů za wyst─Öp….zazdro┼Ť─ç

  29. Ania T. 6 Czerwiec, 2014 at 21:05 Odpowiedz

    Ogl─ůdam Twoje zdj─Öcia z koncert├│w ju┼╝ nie pierwszy raz, ogl─ůdam i marz─Ö, ┼╝eby by─ç na takim wydarzeniu od bardzo dawna. Zawsze podziwiam Twoje stylizacje, Twoj─ů energi─Ö, Tw├│j g┼éos. Zawsze wydawa┼éo mi si─Ö to takie odleg┼ée i nierealne, ┼╝eby zobaczy─ç Ci─Ö na ┼╝ywo. Jeste┼Ť moj─ů idolk─ů i inspiracj─ů, dlatego to jest dla mnie takie wa┼╝ne. Wczoraj natomiast moje ┼╝ycie si─Ö kompletnie odmieni┼éo. Zobaczy┼éam w li┼Ťcie koncert├│w, ┼╝e b─Ödziesz w Mlawie. W tym te┼╝ momencie ┼éza zakr─Öci┼éa mi si─Ö w oku. Mam bardzo blisko do tej miejscowo┼Ťci. Ca┼éy czas nie mog─Ö w to uwierzy─ç. Moje marzenie si─Ö zrealizuje. Dlatego warto marzy─ç, warto wierzy─ç! Make dream comes true! I do zobaczenia w sierpniu! ­čÖé

  30. Sandra Dubei 7 Czerwiec, 2014 at 10:05 Odpowiedz

    Moje wra┼╝enie z Rumi s─ů oczywi┼Ťcie pozytywne! ­čÖé By┼éo cudownie. Jeste┼Ť niesamowita ­čÖé Niekt├│rym gwiazdom nie chcia┼éoby si─Ö rozdawa─ç wszystkim autograf├│w i robi─ç sb mn├│stwo zdj z fanami, ale nie tobie! Dzi─Ökuj─Ö za koncert w Rumi, autograf i zdj─Öcie Honey! Jeste┼Ť najlepsza <3 + ┼ÜWIETNY KONCERT

Zostaw komentarz

Uzupełnij wymagane dane