Cześć Kochani! Jakiś czas temu zostałam poproszona o zostanie jednym z jurorów w konkursie Blog Roku 2012. Z racji tego, że w jednej z poprzednich edycji sama brałam udział, propozycja bardzo mnie ucieszyła i od razu ją przyjęłam. Miałam przyjemność oceniać blogi w kategorii TEEN. Bardzo ucieszył mnie fakt, że moja kategoria byłą jedną z tych, które miały najwięcej zgłoszeń. Ocenianie Waszych blogów nie było łatwym zadaniem, ponieważ wiem, że większość blogerów, poświęca swoim blogom bardzo dużo czasu, uwagi i zaangażowania. Sama pamiętam, kiedy ja, jako 14-latka założyłam swojego pierwszego bloga. Z 10 blogów, które zdobyły najwięcej głosów od internautów, musiałam wybrać trzy, które najbardziej przykuły moją uwagę. Pierwszy blog dotyczył podróżowania, drugi muzyki, a trzeci literatury. Są to trzy główne pasje w moim życiu. Finalnie, miejsce pierwsze zajął blog Zosi “Cztery Żywioły” na temat podróżowania. To niesamowite z jakim zaangażowaniem i pasją ta dziewczynka prowadzi swojego bloga i ile wspaniałych miejsc zdążyła odwiedzić, sfotografować i opisać. Będąc w jej wieku, jeszcze nie miałam możliwości podróżowania, ze względu na brak pieniędzy, natomiast bardzo o tym marzyłam. Z tego co zdążyłam wywnioskować po jej blogu czy wystąpieniu na gali, to bardzo mądra i odważna dziewczynka, pomimo tego jaka jest młodziutka. Mam nadzieję, że wygrana da Zosi możliwość poznania jeszcze wielu wspaniałych miejsc!
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z gali Blog Roku 2012. To pierwsza moja publiczna impreza od kilku miesięcy. To wspaniała ulga nie uczęszczać już na te wszystkie medialne eventy, które przysparzały mi tylko jakiejś chorej presji, a żadnej przyjemności. Czuję się wspaniale z tym, że teraz w żaden sposób nie interesują mnie takie wydarzenia, o ile nie są one częścią mojej koniecznej pracy bądź nie łączą się ściśle z moimi zainteresowaniami. Muzyka, koncerty, płyta, fani – to przede wszystkim.
 
 
bluza- loveitshop.pl, buty- Jeffrey Campbell, legginsy- Butik z NYC
makijaż- Wiktoria Sadowska
włosy- Hair Definition Studio by Kulesza
 
Życzę Wami miłego dnia. Trzymajcie się ciepło, tym bardziej, że wróciła do nas zima 🙁
KISS, LOVE
Hon.
Udostępnij:

203 comments

  1. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 16:25 Odpowiedz

    chcesz powiedzieć,że na galę włosy układał Ci profesjonalista?! wybacz,ale wyglądasz tu jak czupiradło,włosy masz w opłakanym stanie…

  2. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 16:44 Odpowiedz

    Co powiesz o znakach masońskich? Czemu masz je na koszulce? Jesteś masz z nimi coś wspolnego? Odpowiedz, inaczej uznam ze boisz sie prawdy wyjawic

  3. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 16:47 Odpowiedz

    Honey jesteś dla mnie inspiracją i za pewnie nie tylko dla mnie 😉
    Super wyglądasz , a bluza z illuminati jest zaj.ebista !! 😀 pozdro

  4. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 17:00 Odpowiedz

    jaka Ty biedna pieniędzy nie miałas jako mała dziewynkaa jasneee…
    gdybys kasy nie miała to byś gwiazdą nie była !! bo głosu to TY NIE MASZ.

  5. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 17:03 Odpowiedz

    ale włosy to niby że co z nimi zrobiłaś? Tak wyglądają chyba po umyciu i wysuszeniu. Gdzie tu jakakolwiek praca fryzjera?

  6. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 17:31 Odpowiedz

    pasuje ta fryzura!
    ps. jak ty schudłaś?! wygladasz genialnie, napisz w kolejnej notce o twoim odzywianiu (ale bez koloryzowania) masz sztab ludzi co nad tym dziala,czy sama o to dbasz. 🙂 pozdrawiam i cZekam z niecierpliwoscia.

  7. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 17:43 Odpowiedz

    Honey, wyglądasz pięknie w krótkich włosach!Ta zmiana była na pewno dobra 🙂

    Czy mogłabyś napisać jaki rozmiar zamówiłaś tej bluzy?

  8. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 17:44 Odpowiedz

    To byla Gala? Gdybym zobaczyla Cie w tym stroju przed wyjsciem nie pomyslalam ze idziesz na taka uroczystosc.
    Stroj jest malo elegancki, przecietny, bardziej pasuje na wypad na miasto ale nie na gale, sory.
    Moglas dac chociaz zdjecie ze zwyciezczynia…

  9. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 18:16 Odpowiedz

    Może zrozumiałaś w końcu ze pokazywanie sie i promowanie na głupich imprezkach jest strasznie tandetna sprawa… powinnas sie promowac jedynie tym co osiagnełas dzieki fanom.. pokazywac swój spiew, ciuchy i wszysto co pisałas kiedys.

  10. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 18:40 Odpowiedz

    Dziwne miałaś buty, strasznie wysokie :)) Jak możesz w nich chodzic?! Ja bym sie połamała odrazy xD
    moda-ma-zasady.blogspot.com

  11. Emilka Konieczna 9 Marzec, 2013 at 20:09 Odpowiedz

    Kochana Honey !
    Mieszkam w Zgorzelcu i nie mogę się doczekać twojego koncertu !
    Gdzie będzie ten koncert ? W plazie ?
    A gdzie będzie można kupić bilety i ile bd kosztować ?
    Proszę Cię odpisz mi na ten komentarz !! :*
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Emi.//:*

  12. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 20:43 Odpowiedz

    mówisz, że pokażesz zdjęcia z gali, po czym wklejasz 10(!), czyli wszystkie zdjęcia z samą sobą, różniące się głownie tylko kierunkiem spojrzenia. Brawo.

    • Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 13:31 Odpowiedz

      przestancie ja hejtować to nie jest jej wina, po prostu przedłużanie jej się nie udało!!!

      PS: fajny blog honey ale może więcej stylizacji? bo masz fajne ciuchy 🙂

    • Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 13:55 Odpowiedz

      "A jak To możliwe, że na tym świecie żyją takie debile jak Ty…" <=o to samo się zapytałam. Ale ty chyba znasz odpowiedź skoro żyjesz 🙂

    • Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 14:06 Odpowiedz

      Ludzie, ogarnijcie się. To że Tobie się nie podoba, to nie znaczy, że już reszcie świata też nie!Każdy ma inny styl, inne upodobania. Natury, niestety, nie zmienisz. Wybacz. Osoby powyżej (odpowiadające na ten komentarz) macie u mnie + 🙂

  13. Anonimowy 9 Marzec, 2013 at 22:08 Odpowiedz

    próbujesz zgrywac dziewczynke, ktora zajmuje sie muzyka, a nie pozowaniem na ściankach..haha troche za późno! na szczęscie, są ARTYŚCI tacy jak Brodka, a Ciebie po kilku ściankach już nie będzie, albo będzie, tylko że w takim stylu jak Doda

    • Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 18:25 Odpowiedz

      no dlatego sie zbratała z Dodą, bo taka artystka jak Brodka, czy Kaya, Marylka to nawet by na nią uwagi nie zwrócili bo nie wiedzą kim ona jest.

  14. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 00:11 Odpowiedz

    Jakaś Ty zadufana w sobie, Honoratko! Komu, powiedz, wciskasz kit, że taką katorgą były dla Ciebie udziały w tych wspominanych eventach! A może po prostu przejadłaś się i nie zapraszają Cię już i stąd ta asekuracja????
    Przychylam się do głosów poprzedników, dlaczego wystawiłaś tyle i tylko swoich zdjęć, wypadałoby zamieścić choć jedno zdjęcie z laureatką, prawda?
    Poza tym wygladasz świetnie, fryzura "szarpany rozczochraniec" pasuje Ci ale bardziej podobały mi się poprzednie!
    Pozdrawiam Cię mimo tego, co napisałam…

  15. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 07:19 Odpowiedz

    ślicznie wyglądasz w tej fryzurze, ;)nie przejmuj się innymi, zazdroszczą Ci że tyle osiągnełaś a sami nic nie robią ;*

  16. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 09:44 Odpowiedz

    Te zdjęcia były.juz dawno na pudlu wiec żadna nowość heheh zdjęcia z gali hmm ciekawe zdjęcia moje powinno być ech narcyzm

  17. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 10:45 Odpowiedz

    Wybacz Honoratko, ale wiele razy próbowałam dojść do tego, na czym polega Twój fenomen. Trudno mi uwierzyć,żeby Twoje zdolności wokalne były tu kluczem do sukcesu, ale jeszcze trudniej jest mi pojąć fakt, że blogerka, która przez kilka lat wstawia markowe ciuszki, kosmetyki etc. nagle wchodzi na "salony". Więc na czym polega Honoratko Twój fenomen? Na doczepianych włosach? Na ubraniach z H&M? Bo z talentem nic tu nie ma wspólnego.
    Otóż nie będę się rozpisywać nad faktem, gdzie się uczę, co robię, bo to tylko internet, nie każdy może mi uwierzyć w to, że codziennie mam styczność z muzyką, produkcją i ludźmi z tym powiązanymi. Jeżeli mogłabym dać Ci radę, taką od serca, to musisz zdać sobie sprawę, że wielką gwiazdą nigdy nie będziesz i nie możesz żyć marzeniami, że wystąpisz kiedyś razem chociażby z Lady Gagą, nawet jeżeli wziąłby się za Ciebie sztab ludzi i ten sztab ludzi chciałby wybić Twą osobę i muzykę za ocean, to fakt faktem będzie to niemożliwe, bądź chwilowe. Honoratko, za szybko pokazałaś się światu, nie mając własnego stylu i pomysłu na siebie,polegałaś na ludzi z branży, którzy wyrządzili Ci ogromną krzywdę- wizerunek "pop gwiazdki" i szczerze mówiąc nie widzę tu nic, co wyróżnia się z tłumu wszystkich wokalistów w Polsce, tym bardziej z tak niedopracowanym wokalem (który dopiero teraz – zdecydowanie za późno – zaczęłaś kształtować) ciężko będzie Ci walczyć nawet o uznanie tu – w kraju. Wiem, że jesteś pełna optymizmu i chcesz spełniać marzenia, ale może lepiej jakbyś sama wyłoniła utalentowaną dziewczynę lub chłopaka ( który naprawdę ma warunki na to by wybić się za ocean ) i poprowadzić jej/jego karierę? Warto nad tym pomyśleć, gdyż czasem jesteśmy powołani do czegoś innego i być może w tym spełniłabyś się, tym bardziej, że jesteś mądrą dziewczyną, bardzo obrotną i wiesz czego chcesz. Chcę Ci jeszcze powiedzieć,że nie powinnaś rzucać się na głęboką wodę, powinnaś wiedzieć kiedy zejść ze sceny. Pozdrawiam Cię Honoratko 🙂

    • Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 19:50 Odpowiedz

      pfff a kimże jest lady gaga.. ? ten świat zwariował! led zepplin,ac/dc,aerosmith,bach,mozart…to jest muzyka. LADY GAGA? błagam nie osmieszaj sie!.

    • Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 13:51 Odpowiedz

      lady gaga? popularna piosenkarka, której piosenki podbijały wszystkie listy przebojów na całym świecie. reprezentuje ona inny styl muzyczny niż klasyk mozart i zespół aerosmith. więc myśle że nie na miejscu jest porównywanie ich wszystkich w jednej kategorii, bo są to ludzie najlepsi w swoich kategoriach!

  18. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 11:22 Odpowiedz

    NIE UŻYWAJ CIĄGLE SŁOWA FINALNIE !!! BŁAGAM. chyba nie do końca znasz jego znaczenie i ciągle go nadużywasz. stosowanie "mądrych" słów nie znaczy, że jesteś poważniejsza/mądrzejsza/bystrzejsza.

  19. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 12:29 Odpowiedz

    Rezygnujesz z "pozowania na ściankach"? TY? Nie wierzę, przeciez wałśnie na tym opiera się cała Twoja "kariera"- na reklamach i bywaniu. Bo wybacz, ale muzycznie nie reprezentujesz sobą zupełnie NIC, muzyka jest jakgdyby tylko dodatkiem do tej całej medialnej otoczki, jaką sobie wypracowałaś. Mamy więc rozumieć, że znikasz raz na zawsze? Bloga też zawieszasz? Mam nieodparte wrażenie, że to, co piszesz wogóle nie pokrywa się z tym co myślisz i robisz, zdecyduje się w końcu kobieto KIM JESTEŚ.

  20. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 12:33 Odpowiedz

    Ooo jaka spina wśród komentujących z powodu satanistycznych symboli. Śmiech na sali, na prawdę – ludzie już nie mają się do czego dopieprzyć. Niech sobie dziewczyna nosi co chce, kogo to obchodzi? Ale pewnie – nawracajcie wszystkich dookoła, zakompleksione polaczki.

  21. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 13:12 Odpowiedz

    Eh czy ty wiesz co to w ogóle illuminati? czym się zajmują i co się kryje za ich działaniem? myślę że narzucili ci nałożenie tych ciuchów, których symboliki nawet nie znasz, a szkoda bo są to symbole okultystyczne…

    • Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 13:48 Odpowiedz

      ona nie wie co to znaczy.. kazali jej to założyć to założyła, żeby zmienić jej wizerunek na niegrzeczną Miodek hahaha xd

  22. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 13:41 Odpowiedz

    Dziewczyno Ty w ogóle wiesz w co się ubierasz? Nie wstyd Ci promować się w bluzce z masońskimi symbolami? a może nawet nie wiesz co to znaczy, a teraz jest na to moda? Wstyd i wiocha tym bardziej, że wiele młodych dziewczyn się na Tobie wzoruje.

  23. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 15:28 Odpowiedz

    Co symbolizuje Jezus na twoim kołnierzu z okładki płyty? Moim zdaniem to przegięcie, ale być może masz na ten temat coś do powiedzenia.

  24. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 16:30 Odpowiedz

    Mam prośbe, zrezygnuj ze spiewania i nie nagrywaj juz niczego wiecej, bo jak przez przypadek puszcza cos twojego w telewizji lub radio a ja nie bede mogła znależć pilota to nie bedzie korzystne dla mojej psychiki, uszu i dobrego samopoczucia. A wiec zrob cos dla innych (a cały czas powtarzasz jaka ty nie jestes cudona i wspaniałomyslna), to przysłuż sie ludzkosci i zaprzestan swych działań. Moze zacznij wystepowac w reklamach. Pousmiechasz sie sztucznie, posciemniasz jaki to produkt cudowny,dadza ci tekst do nauczenia,nie bedziesz musiala nic od siebie mowic. Bedziesz w swoim Zywiole.

  25. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 16:33 Odpowiedz

    Witam. Znam Cię jeszcze z czasów,kiedy nie byłaś tak rozpoznawalna. I mam mieszane uczucia w stosunku do Ciebie. Z jednej strony pokazujesz milionom dziewczyn,ze warto wierzyc w swoje marzenia i takie tam… ale z drugiej strony jestes tak pusta, i niesiesz za soba tak płytki przekaz, że aż wstyd mi że muszę zyc w takich "muzycznych czasach"… eh. Mimo wszystko pozdrawiam.

  26. Kasia C 10 Marzec, 2013 at 17:50 Odpowiedz

    Nie rozumiem po co Ci układają te włosy ja kna codzien masz ladniejsze… a teraz na zdjęciach masz jak jakies nie myte 2 dni i takie beznadziejna. To nie ma być hejt od razu mówię p oprostu uwazam ze swoje naturalne nie ułożone masz śliczne i nie wymagają one takiej stylizacji na przetłuszczone…
    Pozdrawiam.
    Aneta.

  27. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 20:06 Odpowiedz

    Zgadzam sie z anonimowy, za bardzo twoja kariera stanela na sciankach:))) Blog tez robi sie bezandziejny.
    Moze zastanow sie czego chcesz bo wszyscy gadaja o tobie o jako pustej piosenkarce… ktorej sława lekko oddala swoje pietno. A fryzura do bani, lekko łysa jestes … nie mozesz miec do nikogo pretensji podobno osoba publiczna jest odporna na krytyke i na swoje kiespkie wywiady w TV.;/

  28. Anonimowy 10 Marzec, 2013 at 23:13 Odpowiedz

    jesteś piękną, zdolną, młodą kobietą! wiele osób cię hejtuje, ale mam nadzieję, że się tym nie przejmujesz, bo nie warto! 3mam kciuki za ciebie i twoją dalszą karierę 🙂

  29. Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 06:49 Odpowiedz

    skrzywdzilas sie troszke tym ze tekst piosenki la la love jest tak banalny i głupi zarazem, nie jest to wysoki poziom podobnie jak to ze jest to piosenka latwa do zaspiewania i w sumie nie wiem po co ktos marnuje czas i pieniadze zeby wydac takie g*wno, chyba tylko po to zeby byla kolejna okazja do zaprezentowania sie na pudelku na sciance czy w nowej stylizacji ktora ma szokowac bo nie wszyscy ogarniaja co znacza znaki na twojej brzydkiej tak nawiasem bluzce.

    • Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 13:42 Odpowiedz

      no niestety jeszcze bym mogła tego słuchać nawet z tym głosem, ale musiałabym się nie wsłuchiwać w słowa.. bo tekst do piosenki to dnooooo

  30. Anonimowy 11 Marzec, 2013 at 13:59 Odpowiedz

    Zazdroszczę jej, zazdroszczę Tobie. Ja też nie mogę tak sobie podróżować 🙁 A żeby wygrać konkurs na Bloga Roku 2012,musiałabym… no, właśnie, niewiem, co musiałabym zrobić. W każdym bądź razie gratuluję tej dziewczynce. Hon, fajnie wyglądałaś, choć ja bym raczej nie założyła takiej bluzki. Ale co kto lubi. Pozdro 😉 Czekam na nn

  31. Dakota 11 Marzec, 2013 at 15:02 Odpowiedz

    Jesteś śliczna! 🙂
    Bardzo podobają mi się legginsy! 🙂 Niby zwyczajne ale jednak bardzo fajne i nie są klasycznie czarne czy szare a taka marmurkowa czerń 🙂

  32. Anonimowy 12 Marzec, 2013 at 16:16 Odpowiedz

    Ja pierdole co za bluze założyła kolejna marionetka iluminatów.. Dziewczynko poczytaj sobie o iluminatach na stronie poznajprawde.net i się kurwa dowiedz co ty zakładasz i co to są za symbole.. No chyba, że cie zmusili żebyś to gówno założyła…

    "Wizima"

  33. Anonimowy 14 Marzec, 2013 at 16:37 Odpowiedz

    ROSJA i CHINY połączą siły, wybuchnie WOJNA ŚWIATOWA, Chiny już obmyślają plan tej wojny i ZNISZCZĄ miasta na zachodzie, będzie to konflikt NUKLEARNY, Unia Europejska (WIELKI BABILON w Apokalipsie św. Jana) upadnie, zostanie zdominowane przez te dwa państwa, na niebie ukaże się Wielki Cud ZNAK KRZYŻA – a każdemu człowiekowi na ziemi zostaną ukazane jego GRZECHY, tak jak są one widziane przez Boga, BENEDYKT XVI będzie musiał ustąpić, na jego miejscu zasiądzie – oszust FAŁSZYWY PROROK, spisek już w tej chwili jest przygotowywany w Watykanie, istnieje grupa bardzo wpływach ludzi, pod przewodnictwem ANTYCHRYSTA, która zamierza wprowadzić NOWY PORZĄDEK ŚWIATA, dąży do utworzenia rządu światowego, to przez nich był inspirowany KRYZYS FINANSOWY oraz to oni WYWOŁALI konflikty na Bliskim Wschodzie, żeby przejąć kontrole nad tymi państwami, ZNAKIEM BESTII będą CHIPY które będą umożliwiać dostęp do pieniędzy, robienie zakupów a w rzeczywistości będą służyć do kontrolowania nas, mamy się tego wystrzegać (I sprawia, ze wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na prawa rękę lub na czoło i ze nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia – imienia Bestii Ap 18.16-17) szukajcie orędzi OSTRZEŻENIE, które otrzymuje od JEZUSA CHRYSTUSA, wizjonerka z Irlandii, MARIA BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

  34. Anonimowy 14 Marzec, 2013 at 22:44 Odpowiedz

    Nie rozumiem.. Strój wyraża Twoją osobowość wyraża Ciebie. Sa dwie opcje. Albo wiedziałaś co założłaś , byłaś świadoma tego że to bluza z masą symboli iluminatów i albo miałaś to w dupie, kierując się próżnie modą, albo popierasz to co oni robią i jesteś jedną z nich. Jeśli tak to żal mi małych dziewczynek, które Cie słuchają i naśladują, bo to jest młode pokolenie, które niestety, kiedyś będzie rządzić tym światem. Drugą opcją jest to, że ślepo założyłaś ją nie mając pojęcia o co w tym chodzi. W tym wypadku nie chciałabym być niemiła , ale jednak ta większa część osób ma racje mówiąc, że nie masz nic w głowie.. Chociaż.. wystarczy posłuchać tekstów .. "no one no one no one " " runaway ej ej ej runaway ej ej ej "la la la la la love youu mow mi la la la la la love you" boje sie tego co sie stało z muzyką… Jeżeli chcesz w dzisiejszych czasach posłuchać czegoś inteligentnego to albo musisz właczyć stare piosenki, albo poszukać ambitnej muzyki. Jesteś, bo jesteś.. Bo sama się wepchałaś do tego świata.. Nie życze Ci źle.. Szanuje Twoją osobę, ale uważam, że troche źłe do tego podeszłaś.. Wydaje mi się, że zrobiłabyś wszystko, żeby być. Zajmij się np modą.DObrze Ci to idzie tylko litości .. musisz wiedzieć co nosisz..Pomyśl nad tym czy wyrózniasz się głosem czy czymkolwiek od innych 70% dziewczyn, które żyją normalnie. Pozdrawiam serdecznie, Monika.

  35. Anonimowy 22 Marzec, 2013 at 16:23 Odpowiedz

    Dobijające staje się to, jak wiele ludzi ostatnimi czasy propaguje kult szatana. Albo robią to tylko ze względu na modne symbole, albo celowo chcą trafić do odbiorców. Działają na naszą podświadomość znakami, ktorych nie dostrzegamy na pierwszy rzut oka. Widoczne jest to szczególnie w muzyce komercyjnej. Czasami płytkiej, aż do bólu, co widać m.in w działalnosci tej oto piosenkarki. Warto zobaczyc na yt iluminati w przemysle muzycznym.
    Pozdrawiam

Zostaw komentarz

Uzupełnij wymagane dane