Najnowszy wywiad dla wiadomosci24

Cze艣膰 Skarby moje 馃檪 Ostatnio mia艂am okazj臋 udzieli膰 wywiadu przemi艂ej i przeuroczej dziennikarce z portalu wiadomosci24. Wywiad w艂a艣nie dzi艣 trafi艂 na stron臋 i z wielk膮 przyjemno艣ci膮 przedstawiam go na swoim blogu. Ca艂a rozmowa odby艂a si臋 bardzo naturalnie w 艣wietnym klimacie u艣miechu po艂膮czonego z chwilami prawdziwej szczero艣ci. Je艣li chcecie zobaczy膰 co nam z tego wysz艂o, to zapraszam do czytania:

Jest blogerk膮 i wokalistk膮. W 2011 r. by艂a najcz臋艣ciej wyszukiwan膮 artystk膮 w sieci. Niekt贸rzy nazywaj膮 j膮 polskim Justinem Bieberem – zas艂yn臋艂a w internecie, a dzi艣 bryluje na salonach. Honorata “Honey” Skarbek specjalnie dla Wiadomosci24.pl. 艢nie偶nie, wietrznie, zimno. A my w kawiarni, caffe latte i troch臋 szczero艣ci. Czy jest taka, jak o niej m贸wi膮? Jak reaguje na lawin臋 negatywnych komentarzy na sw贸j temat, sk膮d si臋 wzi臋艂a i do licha, jak to zrobi艂a, 偶e jej blog jest odwiedzany przez ok. 100 tys internaut贸w dziennie? 
Katarzyna J. Markiewicz: Jaka jest Honey?
Honorata Skarbek: Zdeterminowana. Bardzo. Szczerze m贸wi膮c, wszystko to, co osi膮gn臋艂am do tej pory zawdzi臋czam g艂贸wnie swojej determinacji. Wierz臋 w siebie. Wierz臋 w sukces. Jestem strasznie gadatliwa! Poza tym bardzo wra偶liwa, nie wiem, czy to wida膰 na pierwszy rzut oka. Zawsze staram si臋 wydziela膰 pozytywn膮 energi臋, otacza膰 si臋 samymi dobrymi lud藕mi. Jestem normalna, taka, jak wi臋kszo艣膰 nastolatek w moim wieku. Tyle, 偶e ja codziennie staram si臋 szuka膰 w sobie wyj膮tkowo艣ci. Bez tego nie mog艂abym tworzy膰.

Nadal czujesz si臋 polskim Justinem Bieberem w sp贸dnicy?
Ja nigdy w 偶yciu nie czu艂am si臋 Justinem Bieberem! (艣miech) Ale faktycznie, takie por贸wnania pojawiaj膮 si臋 w mediach, bo mieli艣my podobny start. On te偶 zaczyna艂 w internecie, kto艣 go wypatrzy艂, doceni艂 i da艂 mu szans臋. Ze mn膮 by艂o tak samo. To wszystko, co nas w pewnym sensie 艂膮czy. W 偶aden spos贸b nie por贸wnuj臋 swojej kariery do kariery Justina – on jest przecie偶 znany na ca艂ym 艣wiecie, a ja dopiero stawiam pierwsze muzyczne kroki w Polsce.

 / Fot. Materia艂y przes艂ane przez Honorat臋 Skarbek Na czym w zasadzie polega fenomen Twojego bloga? Dziennie odwiedza go ok. 100 tys. os贸b, a internetow膮 popularno艣膰 osi膮gn臋艂a艣 przecie偶 zanim jeszcze zacz臋艂a艣 dzieli膰 si臋 z internautami swoj膮 muzyk膮. Jaki jest przepis na blogerski sukces w Twoim stylu?
G艂贸wnym czynnikiem przyci膮gaj膮cym do mnie moich czytelnik贸w zawsze by艂o przede wszystkim to, co pisa艂am. Od zawsze wierzy艂am w swoje marzenia, by艂am bardzo zdeterminowana, silna, to samo stara艂am si臋 wpoi膰 ludziom, kt贸rzy czytali mojego bloga. Pisa艂am, 偶e wszystko jest mo偶liwe, “spe艂niajcie swoje marzenia, bo wystarczy zrobi膰 jeden krok i i艣膰 do przodu!”. Wydaje mi si臋, 偶e to w艂a艣nie ten optymizm ich przyci膮ga, na moim blogu znajduj膮 jak膮艣 form臋 motywacji do spe艂niania swoich marze艅. To jest cudowne, dla mnie to jest niesamowicie odpowiedzialna rola.

Jeste艣 tak膮 troch臋 Zosi膮-Samosi膮. Samodzielnie piszesz teksty, tworzysz muzyk臋, scenariusze do teledysk贸w. Czujesz, 偶e mo偶esz ju偶 wszystko zrobi膰 sama?
Artyst臋 mo偶na nazwa膰 artyst膮 tylko wtedy, kiedy jest prawdziwy w 100 procentach, kiedy daje z siebie wszystko i ca艂y anga偶uje si臋 w to, co robi. A ja rozumiem przez to pisanie swoich tekst贸w, tworzenie muzyki, pisanie scenariuszy do teledysk贸w. Artysta musi mie膰 indywidualn膮 wizj臋 samego siebie. Nie lubi臋 kreacji, zawsze jestem prawdziwa. Bardzo lubi臋 dzia艂a膰 sama. 鈥濽miesz liczy膰, licz na siebie鈥. Kiedy realizuj臋 du偶e projekty, to wol臋 w 100 proc. ufa膰 samej sobie, wk艂ada膰 w to siebie, ca艂e swoje serce. Oczywi艣cie s膮 osoby, kt贸re mi pomagaj膮, kt贸re si臋 mn膮 zajmuj膮 i jestem im za to bardzo wdzi臋czna, ale my艣l臋, 偶e im wi臋cej zrobi臋 sama, tym lepiej dla mnie, bo dzi臋ki temu si臋 ucz臋 i rozwijam.

 / Fot. Materia艂y przes艂ane przez Honorat臋 Skarbek Pewno艣膰 siebie i optymizm wynios艂a艣 ze swojego rodzinnego miasta, ze Zgorzelca?
Czy ja wiem? Czy wynios艂am to ze Zgorzelca? To ma艂e miasto z niewielkimi mo偶liwo艣ciami rozwoju w kierunku, w kt贸rym chcia艂am i艣膰, przede wszystkim niestety – jest tam wielu nie偶yczliwych ludzi. Niemniej jednak Zgorzelec piel臋gnowa艂 we mnie mi艂o艣膰 do muzyki – wyst臋powa艂am tam w swoich pierwszych konkursach wokalnych, 艣piewa艂am na szkolnych apelach czy podczas miejskich event贸w. Pracowa艂am wtedy tylko w internecie, dopiero od kiedy mieszkam w Warszawie mog臋 si臋 rozwija膰, tutaj wszystko jest na miejscu.

W Zgorzelcu nie by艂o Ci 艂atwo. Zw艂aszcza w 艣rodowisku r贸wie艣nik贸w.
Nie, nie by艂o. Ale dzisiaj my艣l臋, 偶e to mo偶e w艂a艣nie dzi臋ki temu tak bardzo rozwin臋艂a si臋 we mnie potrzeba zrobienia czego艣 wi臋cej, wybicia si臋 ponad przeci臋tno艣膰. Trzeba realizowa膰 siebie, nie mo偶na ba膰 si臋 swoich marze艅. Ka偶dy cz艂owiek jest w stanie zrobi膰 co艣 wspania艂ego w swoim 偶yciu. I ka偶dy ma co艣 w sobie. Nie ma ludzi nijakich. Tylko po prostu trzeba to w sobie odkry膰 i pokaza膰. By艂o mn贸stwo os贸b, kt贸re pr贸bowa艂y mnie 艣ci膮gn膮膰 na ziemi臋, m贸wili: “masz sko艅czy膰 dobre studia, mie膰 dobrze p艂atn膮 prac臋”. A ja my艣la艂am: “Nie poddam si臋 tej presji, bo sko艅czy si臋 tak, jak w wielu przypadkach, 偶e b臋d臋 pracowa膰 w zupe艂nie innym zawodzie, zarabiaj膮c najni偶sz膮 krajow膮 i codziennie op艂akuj膮c swoje zaprzepaszczone szanse spe艂nienia marze艅”. Nie wyobra偶am sobie biernego przej艣cia przez swoje 偶ycie.

Sk膮d bierze si臋 tak mia偶d偶膮ca ilo艣膰 negatywnych komentarzy na Tw贸j temat winternecie?
Nie wiem, szczerze m贸wi膮c, ju偶 nie zwracam na to uwagi. Patrz臋 na to z innej strony: dzi臋ki tej ca艂ej fali krytyki, kt贸ra jest kierowana w moj膮 osob臋, sta艂am si臋 bardzo odporna. Jestem wdzi臋czna tym osobom za to, 偶e wylewaj膮 ca艂y sw贸j jad i wbijaj膮 swoje k艂y w ka偶dy skrawek mojego 偶ycia. My艣l臋, 偶e to si臋 bierze te偶 z tego, 偶e ludzie nie zdaj膮 sobie sprawy, 偶e ka偶dy mo偶e spe艂nia膰 marzenia. Wszyscy t艂umacz膮 sobie m贸j sukces tym, 偶e mam bogatych rodzic贸w, co jest totaln膮 bzdur膮, albo za艂atwi艂am wszystko przez 艂贸偶ko – co jest jeszcze wi臋kszym absurdem. Pochodz臋 z przeci臋tnej rodziny, jestem porz膮dn膮 dziewczyn膮, kt贸ra po prostu pracuje, ci臋偶ko pracuje, potrafi艂a kopn膮膰 si臋 w ty艂ek i rzeczywi艣cie wzi膮膰 偶ycie w swoje r臋ce. Tych ludzi to chyba boli. Boli ich, 偶e nie potrafi膮 wydoby膰 z siebie wyj膮tkowo艣ci. Krytykuj膮, bo nie dostrzegaj膮 wyj膮tkowo艣ci w samych sobie. Nie potrafi臋 tego zrozumie膰, my艣l臋, 偶e oni sami tego nie rozumiej膮. I nie wiem, czy to jest kwestia polskiej mentalno艣ci, czy po prostu mentalno艣ci ludzi, kt贸rzy chc膮 podci膮膰 skrzyd艂a komu艣, kto pr贸buje wzlecie膰.

“Sabota偶”…
 / Fot. Materia艂y przes艂ane przez Honorat臋 Skarbek– Tak, z tym te偶 wi膮偶e si臋 m贸j najnowszy singiel. Piosenka nawi膮zuje do czasu, kiedy, zanim jeszcze na dobre zacz臋艂am dzia艂a膰 muzycznie, by艂o wok贸艂 mnie mn贸stwo ciotek i wujk贸w-dobrych rad, kt贸rzy chcieli przej膮膰 kontrol臋 nad moim 偶yciem muzycznym, chcieli sami kreowa膰 艣cie偶k臋, kt贸r膮 mia艂abym i艣膰. Ja nigdy nie pozwoli艂am sobie na to, by ludzie narzucali mi cokolwiek, zawsze chcia艂am uczy膰 si臋 na w艂asnych b艂臋dach. Ta piosenka jest skierowana do wszystkich tych, kt贸rzy pr贸bowali wprowadzi膰 sabota偶 w moje 偶ycie, zmieni膰 mnie i moje podej艣cie do 偶ycia czy muzyki.

Sk膮d masz tyle si艂y?
Szczerze m贸wi膮c, zanim jeszcze dosz艂am do tego, 偶e powinnam mocno w siebie wierzy膰 i siebie akceptowa膰, mia艂am trudny okres w swoim 偶yciu, silne za艂amanie. Dosz艂am wtedy do wniosku, 偶e stoj臋 w miejscu, nic nie robi臋, ci膮gle p艂aka艂am, psychicznie by艂am w kiepskim stanie. Ale wtedy trafi艂am na ksi膮偶k臋, kt贸ra odmieni艂a moje 偶ycie. To brzmi jak jaki艣 film, ale naprawd臋! “Sekret” Rondy Byrne. Ksi膮偶ka opowiada o tym, 偶e z ca艂ych si艂 trzeba wierzy膰 w swoje cele, wprowadza膰 w 偶ycie ich wizualizacje, oswaja膰 si臋 z nimi. Po przeczytaniu “Sekretu” zaczynasz 偶y膰 przes艂aniem, kt贸re niesie. Wiem, to brzmi jakbym by艂a z jakiej艣 sekty, ale rzeczywi艣cie tak jest! To by艂 taki prze艂om w moim 偶yciu, moment, w kt贸rym zacz臋艂am wierzy膰 w sukces.

 / Fot. Materia艂y przes艂ane przez Honorat臋 SkarbekNie boisz si臋 show-biznesu? Tego, 偶e sprzedaj膮c swoj膮 prywatno艣膰 na blogu, podsuwasz na talerzu po偶ywk臋 mediom?
Nie, nie boj臋 si臋. Jestem skupiona na muzyce. Nie potrzebuj臋 robi膰 wok贸艂 siebie sztucznego zamieszania, nie zale偶y mi na tym. Poza tym – nie jestem osob膮, kt贸ra m贸wi publicznie o swojej prywatno艣ci od chwili, w kt贸rej sta艂a si臋 s艂awna, ja robi艂am to ju偶 wcze艣niej, od tego zaczyna艂am. Dla mnie blog jest internetowym pami臋tnikiem, bez kt贸rego nie wyobra偶am sobie 偶ycia. Niemniej jak najbardziej staram si臋 zachowa膰 granice prywatno艣ci, kt贸rych nigdy w 偶yciu nie mog艂abym przekroczy膰. Tak naprawd臋 moi czytelnicy jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiedz膮. I pewnie nigdy si臋 nie dowiedz膮, bo s膮 sprawy, o kt贸rych rozmawiam tylko z najbli偶szymi. Z drugiej strony – czasem wol臋 sama o czym艣 opowiedzie膰 na blogu ni偶 偶eby media mia艂y to zrobi膰 za mnie i przekoloryzowa膰 pewne fakty. Nie wnikam w zakamarki show-biznesu, kt贸re mog膮 mi da膰 popali膰. 

A gdyby kto艣 zaproponowa艂 Ci rol臋 w filmie, serialu?
Daj spok贸j, ja jestem beznadziejn膮 aktork膮! Nie chce si臋 pcha膰 wsz臋dzie, 偶eby tylko si臋 pokaza膰. Muzyka jest dla mnie na dzie艅 dzisiejszy numerem jeden.

Masz w planach projekty dotycz膮ce sfer spoza bran偶y muzycznej? Uwielbiasz czyta膰, du偶o piszesz. B臋dzie ksi膮偶ka Honoraty Skarbek?
Marz臋 o tym! Pisz臋 ksi膮偶k臋 od 14. roku 偶ycia i mam nadziej臋, 偶e kiedy艣 j膮 wydam. Od zawsze bardzo chcia艂am pisa膰. Kiedy艣 nawet prowadzi艂am bloga, na kt贸rym pisa艂am ksi膮偶k臋 i on te偶 by艂 bardzo popularny. Mam mn贸stwo wierszy, tekst贸w piosenek, felieton贸w. Mo偶e kiedy艣 b臋d臋 mog艂a si臋 na tym skupi膰. Oczywi艣cie nie b臋dzie to jaka艣 przerysowana pseudoartystyczna autobiografia, ale historia, kt贸ra powstanie w mojej g艂owie i kt贸r膮 jako艣 艂adnie ubarwi臋.

Jaka b臋dzie druga p艂yta Honoraty Skarbek?
B臋dzie moja. To jest najwa偶niejsze. W 100 proc. b臋d臋 mog艂a podejmowa膰 decyzje zwi膮zane z tym, jaka b臋dzie. Pierwsz膮 p艂yt臋 pt. “HONEY”, nagrywali艣my bardzo szybko, niewiele by艂o tam tak naprawd臋 mnie, wtedy dopiero wkracza艂am w ten sw贸j polski “american dream”. My艣l臋, 偶e to b臋dzie inna p艂yta, na pewno dobrze przemy艣lana. Ale nie lubi臋 m贸wi膰 o swoich projektach dop贸ki ich nie zrealizuj臋, bo cz臋sto jest tak, 偶e du偶o obiecujemy, a potem nic z tego nie wychodzi.

Na Viva Comet 2012 masz dwie nominacje – w kategorii “Debiut roku” i “Najlepsze na viva-tv.pl”. B臋dzie nagroda?
Nie wiem, szczerze m贸wi膮c, mam nadziej臋, 偶e b臋dzie. Po to to wszystko robi艂am, 偶eby zgarn膮膰 wreszcie jak膮艣 nagrod臋. S膮 dwie nominacje – zobaczymy, jak b臋dzie. Mam nadziej臋, 偶e moi fani b臋d膮 dzia艂a膰 i dadz膮 z siebie wszystko. A s膮 naprawd臋 wspaniali!

Czujesz si臋 gwiazd膮 w Polsce?
Nie. To jest dla mnie w og贸le jakie艣 abstrakcyjne poj臋cie. Ja po prostu robi臋 muzyk臋, mo偶e poczu艂am jak膮艣 namiastk臋 popularno艣ci, ale to wszystko. Wed艂ug mojego postrzegania rzeczywisto艣ci – w Polsce nie ma kogo艣 takiego jak “gwiazda”. Gwiazdy to dla mnie: Madonna, Michael Jackson, Maria Carey鈥 Ja zupe艂nie nie wpisuj臋 si臋 w definicj臋 tego s艂owa. Jeszcze wiele przede mn膮.

O czym marzysz?
Chyba o tym, 偶eby zosta膰 w ko艅cu doceniona przez ludzi w Polsce. Chcia艂abym pokaza膰, na co mnie sta膰, da膰 z siebie wszystko. Jestem 艣wiadoma tego, / Fot. Materia艂y przes艂ane przez Honorat臋 Skarbek 偶e mog臋 zrobi膰 du偶o. Marz臋, 偶eby kiedy艣, gdy w zagranicznym radio poleci moja piosenka, kto艣 powiedzia艂, 偶e jest dumny, 偶e jest Polakiem i 偶e ja te偶 jestem Polk膮. M臋czy mnie ci膮g艂a zawi艣膰. Wchodz臋 na m贸j teledysk na Youtube, kt贸ry doda艂 kto艣 zza granicy i czytam komentarze: 鈥濸olska przeprasza za Honey鈥. Bezsensowna zawi艣膰, z艂o艣liwo艣膰, kt贸rej nie potrafi臋 wyja艣ni膰 i ju偶 nawet nie pr贸buj臋. Marz臋 o tym, 偶eby kiedy艣 zas艂u偶y膰 na miano artystki, z kt贸rej mo偶na by膰 dumnym. Z kt贸rej Polska mo偶e by膰 dumna. 

Link do oryginalnego wywiadu: http://www.wiadomosci24.pl/artykul/honorata_skarbek_dla_w24_jestem_wdzieczna_za_zlosliwosc_i_225742.html

Uciekam gotowa膰 pyszn膮 kolacj臋 馃檪 Zapiekank臋- mi臋sko z ziemniakami, kukurydz膮 i pieczarkami mmmmm!!

Udost臋pnij:

134 comments

  1. Mysterious Face 21 Luty, 2012 at 18:25 Odpowiedz

    艣wietny wywiad…
    ostatnio z sentymentu do twojej osoby obejrza艂am sobie wywiad w plotku z golonk膮
    kt贸ry oczywi艣cie bardzo mi si臋 podoba艂…..
    w og贸le fajniutka jeste艣 i 偶ycz臋 ci jak najlepiej

  2. INKA 21 Luty, 2012 at 18:26 Odpowiedz

    Jaaaki d艂ugi ;D Dobrze, 偶e jeste艣 szczera 馃檪

    zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami:

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    http://inkainkainka.blogspot.com/

    na razie si臋 rozkr臋cam, ale zapraszam ;D mo偶e w niedalekiej przysz艂o艣ci znajdziecie na nim co艣 dla siebie, bo zamierzam pisa膰 opowiadania – horrory, romanse itp ;D b臋dzie te偶 co艣 o wr贸偶kach^^

  3. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 18:40 Odpowiedz

    od dawna wiedzia艂am, 偶e jeste艣 utalentowana, ale dopiero teraz zda艂am sobie spraw臋, 偶e masz zadatki na gwiazd臋 tak偶e przez sw贸j charakter. gratuluj臋 Ci, 偶e tak daleko zasz艂a艣 i mam nadziej臋, 偶e b臋dziesz si臋 rozwija艂a jeszcze bardziej! czekam na drug膮 p艂yt臋, a co do wywiadu to naprawd臋 艣wietny! 馃檪

  4. An. 21 Luty, 2012 at 18:44 Odpowiedz

    Nie uwa偶asz si臋 za gwiazd臋, ale za artystk臋 ju偶 tak. Wyobra藕 sobie, kochana, 偶e DZIE艁O SZTUKI – a wi臋c wytw贸r ARTYSTY – musi spe艂nia膰 pewne wymagania, mie艣ci膰 si臋 w pewnych kanonach (kt贸re wcale nie s膮 takie ciasne – uprzedzam ataki), nie艣膰 jaki艣 szerszy, r贸wnie偶 symboliczny przekaz, a przede wszystkim – co odr贸偶nia dzie艂o sztuki od cha艂tury – posiada膰 pewien WALOR ARTYSTYCZNY. Dzie艂o sztuki broni si臋 samo – nie potrzebuje wymy艣lnych klip贸w, kt贸re nawet je偶eli powstaj膮, to ju偶 same w sobie s膮 komentarzem. Artysta nie t艂umaczy swojej pracy, co Ty zrobi艂a艣 pouczaj膮c adresat贸w w kwestii rozumienia Twojego klipu. Nazywasz siebie artystk膮 (rozumiem, 偶e zajmuj膮c膮 w pierwszej kolejno艣ci pozycj臋 tw贸rcy), ale za艂amujesz (艣wiadomie?) proces komunikacji muzycznej. ODBI脫R dzie艂a sztuki polega na INTERPRETACJI, nie na suchym, wr臋cz podr臋cznikowym odczycie. I nie my艣l, 偶e je偶eli Twoje piosenki zdobywaj膮 jak膮艣 tam popularno艣膰, to ju偶 mo偶na je uzna膰 za docenione,czy (o zgrozo) za sztuk臋, bo to nie o odczucia estetyczne tutaj idzie. Popkultura dzia艂a troszk臋 inaczej. Ty SPRZEDAJESZ ZABAW臉. Zabaw臋, kt贸ra w dzisiejszych czasach traci status sztuki. Smuteczek. Ite, missa est.

    • Anonimowy 21 Luty, 2012 at 23:07 Odpowiedz

      dok艂adnie… ty sie zajmujesz cha艂tur膮, nie sztuk膮. to, co robisz jest zbyt komercyjne, ba, to jest jedna wielka komercja. a co za tym idzie – daleko ci do sztuki…

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 08:25 Odpowiedz

      S艂uchaj, siadasz na ni膮 a tak na prawd臋 nie zdajesz sobie sprawy z tego ile ona musia艂a przej艣膰 i si臋 po艣wi臋ci膰 偶eby doj艣膰 do tego co ma TERAZ. Jest m艂oda dopiero si臋 rozwija ma prawo do potkni臋膰, jak na razie faktycznie nie jest idealna i mo偶e nie wszystkim si臋 podoba to co tworzy ale to jest tak samo jak z innymi artystami. Ja nie lubi臋 rocka i nigdy bym si臋 nie nam贸wi艂a na taki koncert bo dla mnie to strata czasu ale jestem tolerancyjna i jak czego艣 nie lubi臋 to tego po prostu nie krytykuje. Siadacie na ni膮 tak samo jak w przypadku Justina Biebera(i podkre艣lam nie jestem jego fank膮) a ch艂opak zrobi艂 co艣, doszed艂 do czego艣 a ludzi szarych, nic nie robi膮cych ze swoim 偶yciem i siedz膮cych na ty艂kach boli to 偶e kto艣 chcia艂, mia艂 ch臋ci i potrafi! 呕eby osi膮gn膮膰 co艣 wi臋cej potrzeba czasu i pacy Zrozumcie! Zazdro艣膰 Zazdro艣膰 i jeszcze raz zazdro艣膰!

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 17:16 Odpowiedz

      Oj, kochana, pouczy艂a艣 j膮, a tak naprawd臋 nie mam poj臋cia do czego chcia艂a艣 w tym doj艣膰. Pouczasz dziewczyn臋, bo przez ca艂y wywiad podkre艣la艂a, 偶e chcia艂a spe艂ni膰 swoje marzenia i 艂apiesz j膮 teraz za s艂贸wka. Mog臋 nie by膰 jej fank膮, ale podobnie do osoby przede mn膮, kt贸ra wykazuje si臋 w swojej wypowiedzi pi臋kn膮 tolerancj膮 i postanowi艂am j膮 poprze膰 w tym, co napisa艂a, po prostu umiem opanowa膰 sw贸j ci臋ty j臋zyk, kiedy mi si臋 co艣 nie podoba. Krew mnie zalewa, kiedy znajdzie si臋 taki zawistny jeden z drugim i gul mu chodzi, 偶e komu艣 si臋 co艣 uda艂o. Ty umiesz tylko siedzie膰 i poucza膰 innych, masz co艣 z tego? Satysfakcj臋, 偶e popr膮 te opini臋 jedynie osoby, kt贸re zawistnie jej nie cierpi膮, bo inni si臋 ugryz膮 w j臋zyk i nawet tu nie wejd膮, tak? Siedz膮 sobie takie baby, co nie maj膮 nic innego do roboty, tylko jad膮 po ludziach. Ubra艂a艣 to wszystko w pi臋kne s艂owa i my艣la艂a艣, 偶e nie b臋d膮 one mia艂y takiego oddzwi臋ku, ale robisz z siebie speca ze znajomo艣ci poj臋cia artysty, a tak naprawd臋 nie wiesz, 偶e opr贸cz bycia perfekcjonist膮, do czego do chodzi si臋 dopiero po wielu latach ci臋偶kiej pracy, co dziewczyna podkre艣li艂a w swoim wywiadze, liczy si臋 te偶 realizowanie w kierunku rzeczy, kt贸re si臋 lubi i spe艂nianie marze艅. My艣lisz, 偶e ka偶dy, kiedy zaczyna jest od razu dobry? Mo偶na mie膰 troch臋 dobrego g艂osu i tward膮 dup臋, ale trzeba te偶 lata w tym siedzie膰, by m贸c by膰 w pe艂ni zrealizowanym. Honorata to powiedzia艂a, a ty mimo wszystko si臋 czepiasz. Zastanowi艂a艣 si臋? Nie, bo trzeba by艂o zjecha膰 od g贸ry do do艂u. Zawi艣膰.

    • An. 22 Luty, 2012 at 20:05 Odpowiedz

      Do jednego (sfrustrowanego) Anonimowego. W og贸le nie przeczyta艂a艣 ze zrozumieniem. Ja ani jej nie zazdroszcz臋 (uwierz mi – mam ambicje inne ni偶 b艂ysk fleszy, tworzy膰 co艣 warto艣ciowego nie znaczy od razu sprzedawa膰 to), ani na ni膮 nie "siadam"! Po prostu mierzi mnie, 偶e samo "robienie czego艣" ju偶 pozwala si臋 nazywa膰 sztuk膮! Zrozumcie, 偶e to nie tylko sam proces tw贸rczy, a przede wszystkim jego efekt czyni cz艂owieka artyst膮! Ju偶 pomijaj膮c kwesti臋 wykszta艂cenia (i nie pij臋 wcale do studi贸w wy偶szych). ARTYSTKA Honorata Honey Skarbek chce TWORZY膯 MUZYK臉, oto jej dziedzina SZTUKI. Fantastycznie. A co Honorata Honey Skarbek wie na temat podstaw kompozycji? Jaki kontekst potrafi nada膰 swoim utworom? Dalej. Chce pisa膰 teksty do piosenek, TWORZY膯 POEZJ臉. Te偶 dobrze. A z jakich poet贸w czerpie inspiracj臋? Od kogo uczy艂a si臋 uk艂ada膰 wersy? Posiada jakie艣 autorytety w艣r贸d polskich poet贸w? Szykuje dla odbiorcy jakie艣 nawi膮zania, odniesienia, mo偶e pastisz? Ot贸偶 to. I mi tylko i wy艂膮cznie o to chodzi. Nie o sam膮 Honorat臋 i jej spe艂nione marzenia, bo ona nie jest odosobnionym przyk艂adem. Do艣膰 ju偶, 偶e zaprowadzili艣my muzyk臋 w takie bagno, jakim jest dzisiejsza popkultura. Przesta艅my to jeszcze na domiar z艂ego nazywa膰 sztuk膮. A dla zupe艂nej 艣cis艂o艣ci – (1) Honey i Bieber to nie rock, (2) pisze si臋 "naprawd臋". Pozdrawiam.

    • An. 22 Luty, 2012 at 20:26 Odpowiedz

      Do kolejnego Anonimowego. R贸wnie偶 bez zrozumienia, to raz. Dwa, nie u偶y艂am s艂贸w pi臋knych, a przede wszystkim takich, kt贸re rozumiem. Trzy, nie robi臋 z siebie speca ze znajomo艣ci膮 poj臋cia artysty – po prostu ucz臋 si臋 muzyki i o muzyce. 呕yj臋 W ISTOCIE kultur膮. Nie klubami i mod膮. I tak jak ju偶 w innym komentarzu napisa艂am, do艣膰 mam ju偶 milczenia kiedy na moich oczach ludzie depcz膮 ostatki istoty sztuki jakie nam jeszcze zosta艂y. Przesta艅cie powtarza膰 w k贸艂ko t臋 Wasz膮 mantr臋 "zazdro艣膰, zawi艣膰", bo tylko niepotrzebnie si臋 przy tym frustrujecie. Ja nie zamierzam d艂u偶ej gry藕膰 si臋 w j臋zyk, ale skoro taka postawa Wam odpowiada – nie podoba Wam si臋 moja opinia, to nie komentujcie. Reszta jak w drugim komentarzu. Zadanie domowe – poszerzy膰 definicj臋 poj臋cia "tolerancja" i zapozna膰 si臋 z terminem "hipokryzja". Pozdrawiam najserdeczniej.

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 22:22 Odpowiedz

      Poprawiam b艂臋dy, bo zaraz ja zostan臋 zjechana za swoj膮 wypowied藕, ale taka jest prawda, 偶e ludzie, kt贸rzy sami do niczego w 偶yciu nie dojd膮, bo s膮 skupieni na wytykaniem innym b艂臋d贸w i drobnych potkni臋膰, robi膮 to tylko dla zadowolenia w艂asnej pustki w drodze samorealizacji. Tyle mam do powiedzenia.
      t臋 opini臋*
      dochodzi si臋*
      wywiadzie*

    • Natajka 22 Luty, 2012 at 22:33 Odpowiedz

      Gratuluj臋 odwagi wszystkim hienom, kt贸re wywalaj膮 tu swoje 偶ale do ca艂ego 艣wiata anonimowo-to wychodzi wam najlepiej;] zamiast traci膰 czas na wylewanie komu艣 gnoju na g艂ow臋 ruszcie ty艂ki i we藕cie si臋 do roboty, mo偶e b臋dzie z tego wi臋kszy po偶ytek;]

    • Anonimowy 24 Luty, 2012 at 00:44 Odpowiedz

      Nie s膮dz臋, bym przeczyta艂a co艣 bez zrozumienia, ale wierz sobie, w co chcesz. Tylko ciekawi mnie, co dadz膮 te niby wielkie przemowy. Jak sama jeste艣 sztywna, nie umiesz doceni膰 cudzej pracy, na ka偶dym kroku krytykujesz i masz tylko te swoje ostatki sztuki, to chocia偶 nie 艂ap innych za s艂贸wka i nie pouczaj. 殴le si臋 wyrazi艂am? Co z艂ego jest w tym, 偶e kto艣 spe艂nia swoje marzenia? Ma艂o to jest takich? Uczepi艂a艣 si臋 jednej i dr膮偶ysz ten temat. Nie b臋dziesz milcze膰, a co zrobisz? No co? Powiedz mi to. Wybazgrzesz par臋 n臋dznych komentarzy, kt贸re nawet nikogo nie porusz膮, ot co. Na tym sko艅czy si臋 ta wielka dzia艂alno艣膰, maj膮ca na celu stawanie w obronie sztuki. To nawet brzmi 艣miesznie, bo co zrobisz, szaraku.

    • An. 24 Luty, 2012 at 23:26 Odpowiedz

      Szaraku… Napisa艂a internautka bez twarzy. Gdyby艣 przeczyta艂a ze zrozumieniem KT脫RYKOLWIEK z moich komentarzy, to nie trzyma艂aby艣 si臋 w k贸艂ko swojego "krytykujesz, 偶e spe艂nia marzenia", bo ja (powtarzam) nie o tym pisa艂am. Gratuluj臋 r贸wnie偶 tak daleko id膮cych wniosk贸w na m贸j temat, krytykuj mnie dalej – wyobra藕 sobie, 偶e nie trzeba dosta膰 fioletowej ba艅ki za klikni臋cia w baner, 偶eby mie膰 i zna膰 swoj膮 warto艣膰. 馃檪 A prac臋 potrafi臋 doceni膰, je偶eli tylko daje ona ku temu w艂a艣ciwe EFEKTY (podkre艣lam po raz kolejny). Wybacz, ale kilka "potupajek" to dla mnie 偶adna jako艣膰. Wi臋c ciesz臋 si臋 bardzo, 偶e Honey spe艂nia swoje marzenia – naprawd臋, zupe艂nie szczerze, brawa za jej determinacj臋, ale to jeszcze nie to… I skup si臋, moje wpisy nie pi艂y do samej Honey, a do og贸lnej sytuacji. Fakt, akurat jej stawianie si臋 na piedestale artysty tutaj mnie podburzy艂o, ale ona sama jako jednostka niekoniecznie ma a偶 takie znaczenie w sprawie. I nie 艂api臋 za s艂贸wka, po prostu nie przepadam za sytuacj膮, gdy operuje si臋 nimi bez pe艂nego zrozumienia i konsekwencji.
      I ko艅cz臋 z tym powtarzaniem tego samego, bo w odpowiedzi i tak dostan臋 "zawi艣膰, zazdro艣膰, krytykujesz". Twardog艂owie, ot.

    • Anonimowy 25 Luty, 2012 at 22:03 Odpowiedz

      Kilka potupajek, to 偶adna jako艣 dla twej osoby, powiadasz? Jak zrobisz co艣 lepszego, to si臋 do nas zg艂o艣, prosimy. Wtedy b臋dziemy krytykowa膰, m膮drowa膰 si臋, wypowiada膰 i og贸lnie cieszy膰 si臋 z tego, 偶e znamy jak偶e 艣wietne poj臋cie artysty.

  5. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 18:45 Odpowiedz

    Bardzo lubi臋 o Tobie czyta膰;):) Ty mnie inspirujesz!!! I za to ci臋 kocham鈾:****

    Chcia艂abym bym taka jak ty i ci臋 wspieram a nie pisze negatywnych opinii o Tobie!!!;*

    Pozdrawiam Ci臋 Honoratko;****!!!!<3

    P.S Wywiad MEGA!!!!

  6. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 18:45 Odpowiedz

    Czytaj膮c wywiad wyczuwa si臋 twoj膮 szczero艣膰 馃槈
    I zach臋ci艂a艣 mnie do przeczytania tej ksi膮偶ki 'Sekret' 馃檪
    Smaaaacznego ! 馃檪

  7. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 18:46 Odpowiedz

    kobieto przestan juz z tym!
    ty nie zaslyniesz jako dobra piosenkarka,na swiecie jest mnostwo ludzie lepszych od cb.
    Te zdobywanie glosow itd. ;// myslisz ze ktos bedzie na cb glosowal?
    za wszelka cene chcesz wygrac zal…

  8. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 19:05 Odpowiedz

    Jakby mnie kto艣 nazwa艂 polskim justinem bieberem to bym si臋 obrazi艂a. Jaka jest Honey i jak reaguje na krytyk臋? Nie umie jej przyj膮膰.

    • Natajka 22 Luty, 2012 at 22:36 Odpowiedz

      przyj膮c mo偶na KONSTRUKTYWN膭 krytyk臋, kt贸ra wnosi co艣 po偶ytecznego w to, co dana osoba robi. Ale gnojenie kogo艣 tylko za to, 偶e uda艂o mu si臋 zrealizowac swoje marzenia chyba nie jest w porz膮siu;]

  9. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 19:16 Odpowiedz

    艢ledz臋 Twojego bloga od bardzo d艂ugiego czasu. By艂 okres, kiedy nie by艂a艣 sob膮, ale wtedy dopad艂a Ci臋 mania popularno艣ci, potem zacz臋艂a艣 nagrywa膰 piosenki. 'No one' nie by艂a wed艂ug mnie sukcesem, natomiast 'Sabota偶' moim zdaniem to jedna z wartych uwagi produkcji, dopiero si臋 uczysz, ale moim zdaniem sta膰 Ci臋 na jeszcze wi臋cej. Zaczynam darzy膰 Ci臋 coraz wi臋ksz膮 sympati膮, dlatego miejmy nadzieje, 偶e dalej b臋dziesz si臋 rozwija膰 w zawrotnym t臋pi臋. Trzymam za Ciebie kciuki. 呕ycz臋 powodzenia. :*

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 17:21 Odpowiedz

      Ja jestem tego zdania, 偶e Sabota偶 uda艂 jej si臋 bardzo i gdyby nie to, 偶e poprzednie piosenki by艂y do艣膰 niewypa艂em, to ludzie by jej nawet nie jechali. Teraz boj膮 si臋 przyzna膰 do tego, 偶e Sabota偶 si臋 podoba ludziom i nadal tyraj膮. Teledysk jest poprawny, bo ma w sobie co艣. Poprzednie dwie piosenki, gdyby mia艂y dobry teledysk, te偶 bym zaliczy艂a do udanych. Natomiast reszta mi si臋 nie podoba, ale za Sabota偶 nale偶y jej si臋 szacunek.

  10. Kinga Blog 21 Luty, 2012 at 19:31 Odpowiedz

    Te偶 nie mog臋 zrozumie膰 takich komentarzy jak ''Polska przeprasza za Honey'' :/ To po prostu chamstwo. Jaka艣 nieznana nikomu ciota z zabitej dechami dziury z sklepikiem na k贸艂kach je偶d偶膮cym o 6 rano chce dowarto艣ciowa膰 si臋 je偶d偶膮c po tobie. Tylko tyle 偶e ty osi膮gn臋艂a艣 bardzo du偶o. Z nikomu nieznanej dziewczyny sta艂a艣 si臋 znanym muzykiem. Trzymaj si臋 Honey, i dalej d膮偶 do postawionego sobie celu :* 鈾

  11. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 19:48 Odpowiedz

    Honorata m贸wisz w wywiadzie, 偶e ka偶dy Ci podpowiada艂 偶eby艣 sko艅czy艂a studia, znalaz艂a dobr膮 prac臋, ale ty chcesz spe艂nia膰 marzenia… Ja to wszystko rozumiem i ceni臋 Ci臋 za to bardzo, ale nie mo偶na 偶y膰 tylko marzeniami, zrozum… Trzeba my艣le膰 przysz艂o艣ciowo, powiedz mi za co b臋dziesz 偶y艂a za 10 lat? W膮tpi臋, 偶e w tym czasie b臋dzie kto艣 czyta艂 Twojego bloga, bo nastolatki nie b臋d膮 chcia艂y czyta膰 bloga 30 letniej pani, a kobiety dojrza艂e nie maj膮 na to czasu, a co je艣li z Twoim g艂osem b臋dzie 藕le? R贸偶ne s膮 przypadki. Przyk艂adem jest Ewa Farna: ma genialny g艂os, po maturze nie musia艂aby nic robi膰, ale wybiera si臋 na prawo, bo my艣li racjonalnie, chce mie膰 zabezpieczenie na przysz艂o艣膰. Dziewczyno Ty masz tylko matur臋! W dzisiejszych czasach to jest NIC! Masz szans臋 na prac臋 w budce z lodami lub w hipermarkecie! Wy偶sze wykszta艂cenie to jest kwestia ambicji cz艂owieka, a Ty ich najwyra藕niej nie masz.

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 10:39 Odpowiedz

      W Polsce z wy偶szym wykszta艂ceniem znale藕膰 prac臋 w galerii handlowej jest ci臋偶ko ;] jest wi臋cej student贸w ni偶 miejsc pracy. Co艣 na ten temat wiem, jestem po studiach licencjackich, robi臋 magisterk臋 i ca艂y czas si臋 zastanawiam – po co. Prawd臋 m贸wi膮c mam zamiar wyjecha膰 z Polski, bo wol臋 by膰 robolem w hurtowni np. w Anglii, a zarabia膰 wi臋cej ni偶 mgr w Polsce. Takie teraz s膮 realia w naszym kraju. Nawet na sta偶 BEZP艁ATNY ci臋偶ko jest si臋 dosta膰. A jak ju偶 si臋 dostaniesz to te偶 musisz si臋 po艣wi臋ci膰. Ja pochodz臋 z ma艂ej mie艣ciny ko艂o Zgorzelca. 呕eby stara膰 si臋 o jaki艣 sta偶 musia艂abym si臋 wybra膰 co najmniej do Wroc艂awia. Tylko teraz pytanie – kto mi zap艂aci za mieszkanie tam? Na utrzymanie? Jestem za "bogata" wg UWr, 偶eby otrzyma膰 stypendium, a zbyt "biedna", 偶eby spokojnie si臋 tam utrzyma膰 i mie膰 co do garnka w艂o偶y膰. Wi臋c nie m贸w tak, 偶e studia s膮 przysz艂o艣ci膮 w naszym kraju, bo widocznie baaardzo ma艂o wiesz. Studia to r贸wnie偶 w tych czasach jest NIC. Trzeba mie膰 duu偶o szcz臋艣cia lub (jesli nie przede wszystkim) znajomo艣ci by dosta膰 dobr膮 prac臋.
      Dlatego te偶 mam nadziej臋, 偶e Honorata b臋dzie spe艂nia艂a swoje marzenia do tego momentu, do kt贸rego sama nie powie sobie STOP :)) czego 偶ycz臋 z ca艂y si艂.

      P.S. te偶 zach臋ci艂a艣 mnie do przeczytania "Sekretu" :))) pozdrawiam

    • Anonimowy 24 Luty, 2012 at 17:51 Odpowiedz

      mo偶e i ma szanse na prac臋 w hipermarkecie, ale to te偶 praca
      mi zazdroszcz膮 takiej pracy w hipermarkecie, te偶 jestem po maturze, sko艅czy艂em policealne studia i co? g贸wno
      musia艂em wyjecha膰 z mniejszego miasta do du偶ego od ca艂ej tej zasyfia艂ej otoczki zwanej "koledzy i kole偶anki z podw贸rka"
      niekt贸rzy ju偶 maj膮 nawet licencjat lub magisterk臋 i si臋 pytaj膮 : eee, zapytaj si臋 kierownika czy mog臋 pracowa膰 u ciebie?
      zawsze te偶 mnie mieli w dupie, wi臋c ja ich te偶 mam
      wida膰, 偶e w polsce jest bogato, jak si臋 ma bogatych starych albo wtyki i to tyle o pracy

      ja do honey nic nie mam od jakiego艣 czasu, mo偶e jedynie niepotrzebnie schud艂a, ale to jej wyb贸r i 偶ycie
      miej wyjebane na wszystkich tych, co zawsze mieli na ciebie wyjebane
      nie my艣l o przysz艂o艣ci, bo przysz艂o艣膰 gubi cz艂owieka
      偶ycz臋 sukces贸w honorato

      by艂y hejter

  12. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:01 Odpowiedz

    Mam nadzieje ze jak juz bedziesz gwiazda to nie przestaniesz byc normalna fajna dziewczyna 馃檪 POWODZENIA !!!!!!!!!!!!!!

  13. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:13 Odpowiedz

    G艂osowa艂am na Ciebie 20 razy.Mam nadzieje 偶e wygrasz conajmniej w jednej kategorii.
    Poka偶 偶e Polka te偶 poptrafi si臋 wybi膰.Nie podawaj si臋.
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia 馃槈 ;**

  14. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:17 Odpowiedz

    Nie, nie zazdroszcz臋 Ci tego, 偶e zdoby艂a艣 taaaaak膮 ogromn膮 popularno艣膰 (naprawd臋 gratuluj臋 rozchichotanych dwunastek jako fanek, ale denerwuje mnie w Tobie sztuczne zachowanie, spam na wszystkich mo偶liwych kontach/stronach i "skromno艣膰" – piszesz, 偶e posiadasz t臋 cech臋, tylko gdyby艣 rzeczywi艣cie mog艂a si臋 ni膮 pochwali膰, nie szuka艂aby艣 takiego rozg艂osu i nie wpycha艂a wsz臋dzie swojej wyphotoshopowanej twarzy. Pozdrawiam i 偶ycz臋 wi臋cej pokory.

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 22:24 Odpowiedz

      Z t膮 twarz膮 przesada, bo ka偶dy ma prawo do wygl膮du, jak sobie tylko chce, ale mimo 偶e j膮 broni臋 czasem w opiniach innych ludzi, to przyznaj臋, 偶e masz troch臋 racji z tym spamem, bo to prawda.

  15. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:37 Odpowiedz

    na poczatku mowi…' nie wiem, czy to jest kwestia POLSKIEJ mentalno艣ci,chc膮 podci膮膰 skrzyd艂a komu艣, kto pr贸buje wzlecie膰.'…'w POLSCE nie ma kogo艣 takiego jak "gwiazda"', …a potem chce byc uwazana za artystke 'Z kt贸rej POLSKA mo偶e by膰 dumna' jak chce zaczac swoja kariere w 'Polsce' powinna najpierw docenic swoich rodakow i byc dumna z kraju z ktorego pochodzi -wiekszosc- jej fanek (jezeli chce osiagnac sukces),. Pozdrowienia Honoratko 馃檪

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 22:34 Odpowiedz

      Dajcie jej powody, by mog艂a doceni膰 Polak贸w, a potem b臋dzie mo偶na. Jeszcze powiedz mi, 偶e nie k艂amie, sugeruj膮c wady Polak贸w, to 艣miechem zabij臋. Kocham nasz kraj, ale prawda jest taka, 偶e ludzie s膮 wredni dla samych siebie. Ka偶da piosenka, kt贸r膮 艣piewa zagraniczny wykonawca, b臋dzie lepiej ceniona w艣r贸d nas ni偶 piosenka, kt贸r膮 艣piewa rodak. Ka偶dy Polak z g贸ry zak艂ada, 偶e to, co polskie, to z艂e. Nie rozumiem tego, poniewa偶 je艣li mam oprze膰 to na przyk艂adzie, mog臋 艣mia艂o poda膰 taki, 偶e piosenki Honoraty s膮 z艂e, bo jest Polk膮, dajcie Britney Spears jej piosenk臋, to b臋dzie podjarka i mo偶e nawet 艣piewa膰 pi臋膰dziesi膮t razy dwa s艂owa w swojej piosence, ale to 艣wiatowa gwiazda i u niej to si臋 chwali. Nie jest tak, 偶e swojego nie znamy, a cudze chwalimy? No prosz臋 i dzi臋kuj臋 normalnie, je艣li nie przyznacie mi racji, 偶e tak jest. S膮dz臋, 偶e je艣li chce osi膮gn膮膰 sukces, to musi zwali膰 na wszystkie zawistne komentarze, kt贸re czasem wr臋cz j膮 obra偶aj膮. Powiem szczerze, 偶e nie odczuwam do niej poci膮gu sympatii, ale jeszcze gorzej nie lubi臋 tego, 偶e macie co艣 do wszystkiego, co ona robi. Ona wstr臋tna, gruba, beztalencie kompletne, a ch艂opak na dodatek pedalski. No prosz臋, poka偶cie swoje ryje, swoich pi臋knisi贸w no i por贸wnamy. Nie dziwota, 偶e inni maj膮 nas za idiot贸w.

    • Anonimowy 23 Luty, 2012 at 18:21 Odpowiedz

      Po cz臋艣ci masz racj臋,chocia偶 nie zgodz臋 si臋, 偶e wszystkie komentarze s膮 g艂upie, zawistne, a przez nas przemawia zazdro艣膰, z艂o a jeszcze lepiej szatan. W tych komentarzach te偶 jest sporo prawdy.

  16. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:42 Odpowiedz

    Bo偶e, jak ja chcia艂abym nauczy膰 si臋 od Ciebie tej wytrwa艂o艣ci, determinacji i wiary w to co si臋 robi, jak w ko艅cu kopn臋 si臋 w ty艂ek to dam zna膰;) gratuluj臋 i pozdrawiam;) D.

  17. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:45 Odpowiedz

    By艂o mn贸stwo os贸b, kt贸re pr贸bowa艂y mnie 艣ci膮gn膮膰 na ziemi臋, m贸wili: "masz sko艅czy膰 dobre studia, mie膰 dobrze p艂atn膮 prac臋". A ja my艣la艂am: "Nie poddam si臋 tej presji, bo sko艅czy si臋 tak, jak w wielu przypadkach, 偶e b臋d臋 pracowa膰 w zupe艂nie innym zawodzie, zarabiaj膮c najni偶sz膮 krajow膮 i codziennie op艂akuj膮c swoje zaprzepaszczone szanse spe艂nienia marze艅". – I tak膮 Honey lubi臋 . ; )

    Ja te偶 mimo tego , 偶e ka偶dy mi m贸wi , 偶e nie osi膮gne niczego w aktorstwie i ta艅cu , 偶e takich ludzi jest mn贸stwo . Ka偶膮 mi zej艣膰 na ziemie zamiast "charowa膰" na sali tanecznej . A ja mam w sobie tyle si艂y , 偶e osi膮gne to wszystko . I w艂a艣nie dlatego tak cholernie dobrze cie rozumiem . 馃槈

  18. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:45 Odpowiedz

    Super wywiad…;***
    Jeste艣 ze Zgorzelca a ja z Bogatyni jestem pewna 偶e wiesz gdzie to jest …;D I z ca艂ego serca 偶ycz臋 ci jak najlepiej twoje rodzinne miasto jest tak blisko mojego … jestem w Zgorzelcu kilka razy w miesi膮cu nie mog臋 w to uwierzy膰 偶e nigdy o tb nie s艂ysza艂am wcze艣niej … podziwiam ci臋 偶e si臋 wybi艂a艣 偶e osi膮gn臋艂a艣 to co ja te偶 chcia艂a bym tak bardzo osi膮gn膮膰 … zazdroszcze ci mieszka艂a艣 tak blisko mnie a ja o twoim istnieniu dowiedzia艂am si臋 dopiero kiedy sta艂a艣 si臋 s艂awna … wierz臋 偶e ja te偶 mog臋 co艣 osi膮gn膮膰 staram si臋 i艣膰 twoimi 艣ladami ale nie zapominam o samej sb w tym wszystkim …. jestem twoj膮 ogromn膮 fank膮 jeste艣 dla mnie ogromna inspiracj膮 … ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 ….
    Nie daj si臋 krytyce , pami臋taj 偶e s膮 ludzie dla kt贸rych jeste艣 wa偶na i wa偶na jest twoja muzyka…

    Pozdrawiam ;*****
    鈾モ櫏鈾

  19. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:49 Odpowiedz

    Ojej, potrafisz naprawd臋 pi臋knie o sobie opowiada膰! Dumna jestem, ze choc niewiele ale jednak sa ludzie tacy ambitni w Polsce. Podziwiam. 馃檪

    • Ka艣 . 22 Luty, 2012 at 12:28 Odpowiedz

      Jak Ci si臋 nie podoba to zachowaj to dla siebie. Nie przychodz tu obra偶a膰 kogo艣 kogo nawet nie znasz. Sk膮d mo偶esz wiedzie膰 jaka Honorata jest?! Osi膮gne艂a sukces Dzi臋ki Ci臋偶kiej pracy i uszan贸j to . !

    • Anonimowy 23 Luty, 2012 at 12:29 Odpowiedz

      Ka艣. , dlaczego ten kto艣 ma zachowywa膰 swoje zdanie dla siebie? R贸wnie dobrze ty mo偶esz zachowa膰 dla siebie to 偶e pr贸bujesz broni膰 Honoraty etc. po to chyba jest mo偶liwo艣膰 komentowania, 偶eby wyrazi膰 swoje zdanie. Ogar-.-

  20. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 20:57 Odpowiedz

    Nie jestem Twoj膮 fank膮 ani tzw. anty- fank膮, poprostu czasem zagl膮dam na Twojego bloga lub fbl. Powiem szczerze, 偶e ostatnio coraz badziej zaczynam Ci臋 docenia膰 i podziwia膰. Mianowicie chodzi mi o to, 偶e kiedy艣 za Tob膮 nie przepada艂am no, ale to sie zaczyna zmienia膰 :). A ten wywiad to jedna z tych rzeczy, kt贸re sprawi艂y to, 偶e jeste艣 naprawde pozytywn膮 osob膮 i dobr膮 ( mam nadzieje 偶e si臋 nie myl臋). Chcia艂abym, 偶eby nigy si臋 nie okaza艂o, 偶e jeste艣 zupe艂nie inna. Dzi臋ki temu wywiadowi zobaczy艂am jak duz膮 wage przywi膮zujesz do szczero艣ci, do marze艅 do pozytywnego my艣lenia zreszt膮 to ju偶 nie raz Nam pokaza艂a艣. Mam nadzieje, 偶e nigdy si臋 nie zmienisz i 偶e woda sodowa nie ude偶y Ci do g艂owy oraz, 偶e zaaaaaawsze b臋dziesz sob膮 he nie chcia艂abym si臋 zawie艣膰. Przyznam szczerz臋, 偶e Ci臋 polubi艂am mimo tego, 偶e osobiscie Ci臋 nie znam. Trzymaj si臋. 馃槈

  21. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 21:04 Odpowiedz

    Wi臋cej pokory, dziewczyno. Znalaz艂a艣 w sobie t膮 wyj膮tkowo艣膰? – super. Masz si艂臋 by j膮 pokaza膰 – te偶 super, ale nie oczerniaj ludzi, kt贸rzy wypisuj膮 negatywne opinie na Tw贸j temat, bo co? bo oni nie znale藕li tej swojej wyj膮tkowo艣ci i nie mieli wystarczaj膮co si艂y by j膮 pokaza膰 dlatego Ci臋 nie lubi膮? Prosz臋 Ci臋, przesta艅.

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 17:24 Odpowiedz

      Oczernia? Prosz臋. Ludzie mog膮 j膮 jecha膰 i od r贸偶nych szmaci膰, ale ona kulturalnie swojej opinii wyrazi膰 nie mo偶e? Ma racj臋, ludzie robi膮 to z zazdro艣ci. Nie przepadam za ni膮 ca艂kowicie, ale my艣l臋, 偶e zaczyna zmienia膰 si臋 w normaln膮 dziewczyn臋, co si臋 chwali.

  22. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 21:05 Odpowiedz

    Co do popularno艣ci Twojego bloga: przyczyni艂o si臋 do niego g艂贸wnie to, 偶e masz styl czego nie da si臋 ukry膰. Szczerze nie czytam wi臋kszo艣ci Twoich notek, zdarza mi si臋 przeczyta膰 1 na 20 jak nie mniej. Ale wchodz臋 , bo dodajesz outfity i og贸lnie ciekawe zdj臋cia, kt贸re warto obejrze膰. Zanim jeszcze zacz臋艂a艣 dodawa膰 swoje piosenki na photoblogu przyci膮ga艂a艣 uwag臋 swoj膮 osobowo艣ci膮 i zdj臋ciami, na kt贸rych by艂a艣 zawsze ubrana z dobrym pomys艂em tw贸rczym , kt贸ry – nie da si臋 ukry膰 – inspiruje.

    Masz zar贸wno wiele przeciwnik贸w, jak i zwolennik贸w… Jednak widz臋 pniesz si臋 coraz wy偶ej. Ja nie nale偶臋 ani do jednych, ani do drugich, ale mimo wszystko : powodzenia.

  23. Marta 21 Luty, 2012 at 21:05 Odpowiedz

    Mi艂o si臋 czyta. O ksi膮偶ce kiedy艣 s艂ysza艂am i chyba w najbli偶szym czasie j膮 kupi臋 – przyda艂 by si臋 jaki艣 dobry duch tkni臋ty w moje 偶ycie, a potem gdy mo偶e ksi膮偶ka naprawd臋 sk艂oni mnie do przemy艣le艅 nad 偶yciem i pomo偶e mi lepiej 偶y膰, mo偶e wtedy gdy nie b臋d臋 wiedzie膰 jak pom贸c innym odnale藕膰 sens 偶ycia po prostu dam im t膮 ksi膮偶k臋. Z recenzji czyta艂am, 偶e to w艂a艣nie taka ksi膮偶ka – pomaga uwierzy膰 w sukces i d膮偶y膰 do niego ;). Mam wi臋c nadziej臋, 偶e ksi膮偶ka pomo偶e mi, nie 偶eby zaraz stawa膰 si臋 artyst膮 czy kim艣 – po prostu w codziennym 偶yciu by 偶y艂o si臋 z jego sensem. Mam ju偶 do艣膰 bycia pesymistk膮…

  24. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 21:29 Odpowiedz

    Po tym wywiadzie na pewno inaczej b臋d臋 na Ciebie spogl膮da膰. Btw. kobieto… podziwiam! Sk膮d bierzesz energi臋 na tak urozmaicone 偶ycie? Wow… ja kiedy wracam ze szko艂y ju偶 nie czuj臋 85% energii… A jak studia? 馃檪 Ma艂o tutaj piszesz o nich.

    Pozdrawiam, oddaj臋 g艂os, po wywiadzie!

  25. Megan 21 Luty, 2012 at 21:29 Odpowiedz

    HONCIA , NAPISZ DOK艁ADNY PRZEPIS NA T臉 ZAPIEKANK臉! JA LUBI臉 WSZYSTKO CO JEST Z KUKURYDZ膭, A ZE NIE CIERPI臉 PIECZAREK TO DODAM BEZ 馃榾
    SZKODA, ZE NA VIVA COMET NIE WYST臉PUJESZ..

  26. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 21:45 Odpowiedz

    Zazdroszcz臋 Ci tego, 偶e twoje obowi膮zki polegaj膮 na udzielaniu wywiad贸w, udziale w sesjach zdj臋ciowych i 艣piewaniu. Moje 偶ycie jest troszeczk臋 smutniejsze, bo ca艂e dnie sp臋dzam na uczeniu si臋 anatomii, no ale kto艣 b臋dzie musia艂 was leczy膰 馃槢

    Jednak偶e pami臋taj o tym, 偶e aby zosta膰 odbierana jako artystka, kt贸ra zapadnie w pami臋膰, musisz stworzy膰 jak膮艣 niesamowit膮 piosenk臋. Nie s膮dz臋, 偶e twoja muzyka jest z艂a, s膮dz臋 jednak, 偶e twoje piosenki s膮 z rodzaju tych, kt贸re nudz膮 si臋 po tygodniu s艂uchania.

    呕ycz臋 Ci aby艣 osi膮gn臋艂a sw贸j cel zar贸wno muzycznie jak i pisarsko. Buziak:*

  27. Anonimowy 21 Luty, 2012 at 23:47 Odpowiedz

    Przyznaj臋, 偶e ja nie s艂ucham muzyki, kt贸r膮 tworzysz, jednak 艣ledz臋 twojego bloga, mocno ci kibicuje, ciesze si臋 ze pragniesz spe艂nia膰 swoje marzenia, jeste艣 szczera i uwa偶am 偶e Polska mo偶e by膰 dumna, 偶e tu tak偶e s膮 zdeterminowani ludzie, kt贸rzy mog膮 co艣 osi膮gn膮膰 ! A ci kt贸rzy pisz膮 w艣cibskie komentarze niech si臋 zastanowi膮 co takiego oni osi膮gn臋li i do czego w 偶yciu doszli…
    ;*

  28. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 00:39 Odpowiedz

    "dzi臋ki tej ca艂ej fali krytyki, kt贸ra jest kierowana w moj膮 osob臋, sta艂am si臋 bardzo odporna. Jestem wdzi臋czna tym osobom za to, 偶e wylewaj膮 ca艂y sw贸j jad i wbijaj膮 swoje k艂y w ka偶dy skrawek mojego 偶ycia."
    a zaraz:
    "M臋czy mnie ci膮g艂a zawi艣膰."

    sama gubisz si臋 w swoich k艂amstwach Honorato.

  29. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 07:52 Odpowiedz

    jeste艣 bardzo szczera i nie udajesz.
    to jest totalnie super w tych czasach kiedy ka偶dy plecie g艂upoty 偶eby si臋 tylko wybi膰.
    niestety sadz臋 偶e Polska Ci臋 nie doceni. taki kraj ;-/
    jeste艣 dla niego za dobra.
    do dzi艣 pami臋tam jak zobaczy艂am teledysk do `No one` i od razu pomy艣la艂am `WOW!` i wpisa艂am HONEY w google. a tu szok bo jeste艣 Polk膮! to niesamowite.
    偶ycz臋 ci wszystkiego najlepszego. 馃槈
    ka偶da piosenka z twojej p艂yty nadaje si臋 na singiel i ka偶da to hit 馃槈
    czekam z niecierpliwo艣ci膮 na kolejn膮 p艂yt臋 ;-*

  30. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 07:56 Odpowiedz

    b艂agam was wszyscy krytycy Honey!
    nie tylko dwunastolatki jej s艂uchaj膮!
    moja kuzynka ma 21 lat- uwielbia ,Runaway`.
    ja mam 16 lat (a 16 to nie 12) i ,Sabotage` wiele razy pomog艂o mi odnale藕膰 sam膮 siebie.
    wi臋c nie krytykujcie jej, bo do czego艣 dosz艂a, a wy… no c贸偶… nie 馃槈

  31. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 09:11 Odpowiedz

    Jeste艣 艣wietna we wszystkim co robisz!;) I nie przejmuj si臋 tymi lud藕mi, kt贸rzy pisz膮 takie bzdury. Oni nie maj膮 w艂asnego 偶ycia i wpieprzaj膮 si臋 w twoje! I co do tego" polska przeprasza za Honey" – ja chcia艂abym powiedzie膰 " Polska dzi臋kuje za Honey" Bo to ty jeste艣 nadziej膮, tych milion贸w nastolatek! to Ty dajesz wspania艂y przyk艂ad szczerego cz艂owieka! <3 Klaudia ;**

  32. Madziulka 22 Luty, 2012 at 09:32 Odpowiedz

    Jest osoba, kt贸rej si臋 co艣 uda艂o zrobi膰 i zaraz burza negatywnych komentarzy. Nie rozumiem. Po co oczernia膰? Po co podcina膰 skrzyd艂a? Chyba ka偶dy by chcia艂 robi膰 to co naprawd臋 lubi. Zazdro艣膰?
    Piosenki Honey nie s膮 moimi ulubionymi, ale mi nie przeszkadzaja, ale nie oznacza to, 偶e musz臋 na ni膮 wylewa膰 wiadro pomyj.

  33. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 10:44 Odpowiedz

    Je艣li chcesz by膰 doceniana to przesta艅 艣piewa膰 . Pami臋tam jak za艂o偶y艂a艣 tego bloga . Wtedy prawie wszyscy ci臋 lubili , a teraz co艣 si臋 w m贸zgownicy zrobi艂o i zamarzy艂o ci si臋 by膰 piosenkark膮 . " Dumna jestem, ze choc niewiele ale jednak sa ludzie tacy ambitni w Polsce " . Je艣li by艂aby艣 ambitna to by膰 pisa艂a swoje piosenki i nie krad艂a pomys艂贸w z innych teledysk贸w dla swoich . To beznadziejne . To jest jedna z przyczy przez kt贸re nie lubi ci臋 tam mnustwo os贸b :/

    • Anonimowy 22 Luty, 2012 at 22:46 Odpowiedz

      Popieram osob臋 powy偶ej. M贸wisz za wszystkich czy co? Znalaz艂 si臋 g艂os ludu, co my艣li, 偶e jest okej, bo wyrazi swoj膮 opini臋 w komentarzu, kt贸ra zreszt膮 jest bardzo na wysokim poziomie, hahah, 偶a艂osne. Oceniaj膮c innych, trzeba mie膰 troch臋 w g艂owie, by robi膰 to tak, 偶eby cz艂owiek to przeczyta艂 i pomy艣la艂, 偶e mo偶e rzeczywi艣cie trzeba co艣 w sobie poprawi膰. Czytaj膮c te s艂owa, pomy艣la艂abym, 偶e mam je w dupie i sz艂abym dalej w tym samym kierunku, gdy偶 pisa艂a je osoba, co nawet ze s艂ownikiem si臋 najwyra藕niej pok艂贸ci艂a. Podaj mianowicie teledysk, z kt贸rego zosta艂 ukradziony pomys艂. Ta sama osoba, co u Gagi? To jest od razu kradzie偶 pomys艂u? Pomy艣l sobie teraz, ilu piosenkarzy z innych kraj贸w, wzoruje si臋 na sobie nawzajem i zwykli ludzie, nawet nic na to nie m贸wi膮, bo po prostu s艂uchaj膮 w spokoju ich piosenek, a je艣li nie lubi膮, to cicho siedz膮. Powiem szczerze, skoro mam ju偶 okazj臋, 偶e nie natkn臋艂am si臋 na 偶aden komentarz, je艣li chodzi o j臋zyk angielski czy niemiecki, bo tylko w tych jestem w stanie zrozumie膰, je艣li chodzi o j臋zyki obce, by kto艣 kogo艣 perfidnie jecha艂. Owszem, natkn臋艂am si臋. Zgadnijcie, jaki j臋zyk? Nie b臋dzie trudno, Polacy mili to pisali. Nie zacytuj臋, bo si臋 w艂os na g艂owie je偶y. O czym艣 to 艣wiadczy, o cwaniactwie niekt贸rych ludzi. Jeste艣my na og贸艂 do艣膰 m膮drzy, ale nie wiem kompletnie, sk膮d wzi臋艂a si臋 ta zawi艣膰. Nie potrafi臋 tego wyja艣ni膰, naprawd臋.

  34. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 10:46 Odpowiedz

    Bardzo podoba mi si臋 Twoje podej艣cie do 偶ycia i pewnych spraw ; ) Chcia艂abym poprowadzi膰 swoje 偶ycie, tak jak Ty swoje ; ) Chcia艂abym spe艂ni膰 swoje marzenia i czytanie tego bloga troch臋 mi w tym pomaga ; ) Twoja determinacja, si艂a i odwaga w pewnym stopniu udziela si臋 te偶 mnie, co mi bardzo pomaga ; ) Mog臋 nawet powiedzie膰, 偶e jeste艣 moim autorytetem ; )
    Trzymam kciuki za Ciebie i dobrze Ci 偶ycz臋 ;*
    Pozdrawiam, Ania ; ))

  35. Jessica. 22 Luty, 2012 at 11:06 Odpowiedz

    Ale偶 jeste艣 doceniona przez ludzi w Polsce! Zostaj膮c s艂awn膮 trzeba si臋 liczy膰 z tym, 偶e ma si臋 i fan贸w i antyfan贸w. Gdyby艣 mia艂a samych fan贸w to by艣 by艂a zwyk艂a, nudna i szara. Co z tego, 偶e wszyscy, by ci臋 lubili? Najwi臋kszy artysta jest kontrowersyjny! Ano i szczery wywiad – dobrze.

    zapraszam na mojego bloga, kt贸rego za艂o偶y艂am w艂a艣ciwie to dzi臋ki Tobie. Zainspirowa艂a艣 mnie do tego! Pozdrawiam Ci臋 serdecznie!

    http://ashes-of-memories.blog.onet.pl/

  36. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 12:06 Odpowiedz

    Cze艣膰, tu Dominika. Mimo, 偶e nie jestem Twoj膮 fank膮, regularnie odwiedzam Twojego bloga. Jest niesamowicie du偶a liczba os贸b, kt贸re ma o Tobie (i Twojej muzyce) negatywn膮 opini臋. Ja, nie wiadomo dlaczego od samego pocz膮tku wierz臋 w to, co piszesz i to jak dzia艂asz. Podziwiam Ci臋. Kiedy wczoraj przeczyta艂am ten wywiad, nasz艂o mnie na refleksje. Dzi臋ki Twoim odpowiedziom na pytania zadawane przez pani膮 redaktor zrozumia艂am, 偶e nie jestem jedyn膮 osob膮, kt贸ra ma swoje marzenia, ale ich zdobycie ograniczaj膮 inni ludzie. W jaki艣 spos贸b przekona艂a艣 mnie do tego, 偶e sama pisz臋 scenariusz swojego 偶ycia. B臋d臋 z ca艂ych si艂 d膮偶y膰 do tego, by moje marzenia si臋 spe艂ni艂y(nie zwa偶aj膮c na opini臋 innych ludzi). Przede mn膮 jeszcze ca艂e 偶ycie!

  37. Ka艣 . 22 Luty, 2012 at 12:20 Odpowiedz

    Ojej a偶 si臋 g艂odna zrobi艂am .!
    Smacznego 馃檪
    Ciesz臋 si臋 偶e Ty kochana odnios艂a艣 taki sukces.
    Zag艂osowa艂am oczywi艣cie na ciebie w obu kategoriach 馃槈
    I to nie raz bo mo偶na g艂osowa膰
    kilka razy. Nie b臋d臋 pisa膰 偶eby艣 wpad艂a na m贸j bloga bo tu nie chodzi o reklamowanie siebiee.
    Pozdrawiam Ci臋 serdecznie i twoich fan贸w r贸wnie偶! ; )

  38. BladaOlivia 22 Luty, 2012 at 13:36 Odpowiedz

    Jeste艣 dla mnie bardzo wiarygodn膮 osob膮, nie przechwalasz sie jak inne pseudo gwiazdy. Mam nadziej臋 偶e twoi anty fani stan膮 sie z czasem fanami bo zrozumiej膮, 偶e umiesz 艣piewa膰 i jeste艣 niesamowita !!!

  39. Co艣 dla ka偶dego.. moje pasje, moda, kosmetyki i wiele innych 22 Luty, 2012 at 14:43 Odpowiedz

    Bardzo 艂adny wywiad.. 馃槈

    CZU膯 TU SZCZERO艢膯.. LUDZIE S膭 ZAWISTNI, NIE LUBI膭, JAK KTO艢 JEST POWY呕EJ NORMY Z CZYMKOLWIEK…

    TY NIE SIEDZISZ NA "DUPIE" I NIE CZEKASZ A呕 KTO艢 ZA CIEBIE WSZYSTKO ZROBI, TYLKO WR臉CZ PRZECIWNIE, SAMA CHCESZ WSZYSTKO WYKONA膯. – P艁YT臉 ITP. TO W艁A艢NIE JEST PO艢WI臉CENIE I CI臉呕KA PRACA.!

    ZROZUMIECIE TO W KO艃CU.!
    LUDZIE NIEM膭DRE.!

    POWODZENIA I POZDRAWIAM.. 馃槈

  40. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 15:07 Odpowiedz

    W TYM WYWIADZIE JESTE艢 TAK PRZES艁ODZONA, 呕E A呕 MI SI臉 RZYGA膯 CHCE… OPISUJESZ SIEBIE JAKO SKROMN膭, NORMALN膭 DZIEWCZYN臉, KT脫RA PI臉KNIE PISZE BLOGA, A TAK NA PRAWD臉 OD CZASU ZYSKANIA POPULARNO艢CI TW脫J BLOG SK艁ADA SI臉 JEDYNIE Z REKLAM!! POZA TYM TO TY SAMA STWIERDZI艁A艢 W PIERWSZYCH WYWIADACH, 呕E UTO呕SAMIASZ SI臉 Z JUSTINEM BIEBEREM A TERAZ SI臉 TEGO WYPIERASZ. LIAR!

  41. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 15:22 Odpowiedz

    kto jest autorem "Sekretu"? Ch臋tnie przeczyta艂abym t臋 ksi膮偶k臋. Powodzenia jutro. I mam nadziej臋, 偶e obie statuetki wpadn膮 w Twoje r臋ce 馃槈

  42. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 15:58 Odpowiedz

    dokladnie, chcesz wygrac po trupach… po trupach do celu tak?! a wlasnie ze ja i inni moi znajomi glosuja codziennie na innych zebys tylko ty nie wygrala! pewna siebie i cyniczna dziewczyno! jestes zalosna

  43. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 16:29 Odpowiedz

    Wspaniale czyta艂o mi si臋 ten wywiad,Honey:) I nie mog臋 z ca艂ych si艂 zrozumie膰 ludzi,kt贸rzy-wydawa艂oby si臋 ca艂e swoje niepowodzenie,nieudany dzie艅 czy inne przykro艣ci wylewaj膮 na Tobie..to naprawd臋 przykre.I nie 偶al mi Honoraty,bo jest na to odpowiednio odporna,ale 偶al mi tych,kt贸rzy pisz膮 takie natarczywe komentarze..sk膮d si臋 to bierze? nie mam poj臋cia,ale wierz臋,偶e marzenie Honoraty si臋 spe艂ni,bo du偶o si艂 i serca w艂o偶y艂a w swoj膮 prac臋 nad p艂yt膮,muzyk膮.Kocha to co robi i to wida膰.I tego samego 偶yczy艂abym krytykom Honey,aby zacz臋li spe艂nia膰 swoje marzenia i zobaczyli jakie to fajne uczucie,gdy uda si臋 je spe艂ni膰.

  44. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 19:27 Odpowiedz

    Hej Honey 馃檪
    Mog艂aby艣 doda膰 mnie na photoblogu do znajomych o to link :
    welikehoney.fbl.pl

    Z g贸ry dzi臋kuj臋 !
    Pozdrawiam 馃檪

  45. Anonimowy 22 Luty, 2012 at 22:32 Odpowiedz

    Ty jeste艣 w og贸le wierz膮caa ? Przecie偶 dzisiaj jest 艣roda popielcowa, 艣cis艂y post ! A ty co MI臉SKO ?
    POwiedz nam HOney czy jeste艣 katoliczk膮 czy mo偶e jeste艣 innej wiary ? Bo o tym jeszcze nic nie wspomina艂a艣 馃檪

  46. Anonimowy 23 Luty, 2012 at 12:26 Odpowiedz

    Dajcie sobie siana. Mo偶na nie lubi膰 jej muzyki, ale nalezy szanowa膰 za odwag臋 i pracowito艣膰.
    Aha, i nie ca艂y Zgorzelec jest niezyczliwie nastawiony 馃檪 Honey, powodzenia !

  47. Anonimowy 23 Luty, 2012 at 12:42 Odpowiedz

    hej Honey ! 馃槈
    Jetem twoj膮 wielk膮 fank膮 i bardzo Ci臋 podziwiam. Jeste艣 po prostu genialna, komponujesz 艣wietn膮 muzyk臋 i bardzo bym chcia艂a 偶eby艣 wygra艂a wszystkie nominacje do kt贸rych jeste艣 zaliczana. B臋d臋 trzyma膰 za ciebie kciuki. Odda艂am na Ciebie jak najwi臋cej g艂os贸w i mam nadzieje, 偶e to pomog艂o. Bardzo chcia艂abym zobaczy膰 Ci臋 na realu. Mo偶e kiedy艣 b臋dzie to mo偶liwe.
    pozdrawiam, Natalia ;*

  48. Anonimowy 23 Luty, 2012 at 21:38 Odpowiedz

    To jak wam powiem 偶e cz臋艣膰 z was napewno ma racje 馃檪 i jak to m贸wi膮 w ka偶dej plotce jest cos prawdy. Czytam jej ftb od 3 lat,( i to m贸j 1 komentarz kt贸ry pisze pod jej notka ) i moge powiedzie膰 偶e kiedy艣 by艂a inna, przynajmniej tak mi si臋 wydaje. A teraz zacz臋艂a si臋 tak troch臋 pchac na si艂e do wszystkiego, aby zosta膰 ta artystk膮. ALE CIEKAWI MNIE JEDNA RZECZ. CZY BY艁ABY TAKA POPULARNA, GDYBY USN臉艁A FBL, I STRONY KT脫RE PROWADZI? bo jej kariera tak naprawde od tego sie zacz臋艂a, a przez to 偶e ludzie na tym 艣wiecie s膮 ciekawi, poprostu zaczeli czyta膰 jej notki, nastepnie komentowa膰. A jak wiemy ka偶dy zawsze lubi co艣 od siebie doda膰. Ja uwa偶am 偶e jakby 'teraz' skasowa艂a fbl i te inne strony to nie by艂oby tak o niej g艂o艣no, a tak to ludzie wchodz膮c na jej strony, widz膮 w notatce "G艁OSUJCIE" i oddaj膮 g艂osy. Dlaczego nie robi kariery dzi臋ki SWOJEMU 艢PIEWANIU I G艁OSU JAKI MA?! , BEZ 呕ADNYCH STRON ?! Inne wokalistki jakos i bez tego da艂y sobie rade 馃檪 Ja osobi艣cie do niej nic nie mam, ale niekt贸rzy z was naprawde s膮 nie mili, i chyba nie zdaj膮 sobie sprawy jak膮 przykrosc mog膮 sprawi膰. No ale taki jest 艣wiat..

    • Oliwia 24 Luty, 2012 at 14:05 Odpowiedz

      Po cz臋艣ci si臋 z tob膮 zgadzam. Wida膰, 偶e Honey pr贸buje, stara si臋 jednak nie ma nad sob膮 odpowiednich ludzi kt贸rzy by jej pomogli w tych pierwszych krokach, udzielili rad, nauczyli "jak prze偶y膰". Wydaje mi si臋, 偶e to w艂a艣nie dlatego pope艂nia b艂臋dy i mo偶e brzydko ale trafnie okre艣laj膮c – nie umie si臋 sprzeda膰 na rynku.

    • Anonimowy 24 Luty, 2012 at 15:10 Odpowiedz

      MASZ RACJ臉 OD TEGO ZACZ臉艁A ALE CO NAJLEPSZE NIE SKO艃CZY艁A. DLA MNIE HONEY NIE JEST UWA呕ANA JU呕 ZA BLOGERK臉 A ZA ARTYSTK臉 馃檪
      1."widz膮 w notatce "G艁OSUJCIE" i oddaj膮 g艂osy" GDYBY NIE CHCIELI ODDAWA膯 G艁OS脫W I NIE UWA呕ALIBY 呕E ZAS艁U呕Y艁A TO JESTEM PEWNA 呕E BY NIE G艁OSOWALI.
      2."Dlaczego nie robi kariery dzi臋ki SWOJEMU 艢PIEWANIU I G艁OSU JAKI MA?! , BEZ 呕ADNYCH STRON ?!" WYDANIE DW脫CH 艢WIETNYCH P艁YT, MASA KONCERT脫W, 3 TELEDYSKI, – NIE ROBI KARIERY POPRZEZ 艢PIEW? ZASTANAWIAM SIE TYLKO CZY MO呕NA TYLE OSI膭GN膭膯 POPRZEZ PROWADZENIE BLOGA ? WYDAJE MI SI臉 呕E SPO艢R脫D HMM… 10 000 LUB WIECEJ BLOG脫W KT脫RE PROWADZ膭 POLKI NIE JEST MO呕LIWE OSI膭GN膭膯 TYLE CO HONORATA.
      3."Inne wokalistki jakos i bez tego da艂y sobie rade" HONEY JESTEM PEWNA, 呕E R脫WNIE呕 DA艁A BY SOBIE RAD臉 NATOMIAST ROBI TO DLA FAN脫W PONIEWA呕 CHCE W PEWIEN SPOS脫B BY膯 BLI呕EJ NICH, MIE膯 BLI呕SZY KONTAKT A FANI CHC膭 WIEDZIE膯 CO CIEKAWEGO U ICH IDOLKI.
      HONEY – DEBIUT ROKU jak dla mnie wokalistka, blogerka, najbardziej optymistyczna osoba roku. <3 POZDRAWIAM.

  49. Anonimowy 24 Luty, 2012 at 18:13 Odpowiedz

    troch臋 przesada. Niczego nie powtarzasz tak cz臋sto jak s艂贸w "sukces", "zawi艣膰", "wierzy膰 w siebie", a偶 nabiera si臋 wra偶enia, 偶e m贸wisz o tym po to, by sama w to uwierzy膰. Ta szczero艣膰 jest dla mnie troch臋 na pokaz. Nie mniej doceniam, 偶e przyznajesz si臋 do tego, 偶e z r贸wie艣nikami nie by艂o 艂atwo, a ludzie w Zgorzelcu s膮 nie偶yczliwi- odwa偶ne, bo gdy kariera przeminie i trzeba b臋dzie tam wr贸ci膰 z podkulonym ogonem ludzie Ci tego nie zapomn膮, niestety. Realizujesz si臋 i 偶ycz臋 Ci szcz臋艣cia, cho膰 nie jestem Twoj膮 fank膮. Chcia艂am tylko powt贸rzy膰 za Tob膮, 偶e nie jeste艣 gwiazd膮 na miar臋 Madonny a i artystk膮 nazwa膰 Ci臋 nie mo偶na, wi臋c dobrze wykorzystaj swoje 5 minut w b艂ysku fleszy, uzupe艂nij garderob臋 o 艂adne fata艂aszki, kalendarz o telefony do "celebryt贸w", pami臋tnik/blog o pi臋kne wspomnienia i miej na uwadze, 偶e wszystko co dobre, kiedy艣 si臋 ko艅czy…

  50. Anonimowy 25 Luty, 2012 at 11:59 Odpowiedz

    Odrobina samokrytycyzmu jeszcze nikomu nie zaszkodzi艂a… Zastan贸w si臋 odrobi臋 nad tym, czy kt贸rykolwiek ze znanych Ci tw贸rc贸w, wykonawc贸w kiedykolwiek chcia艂 aby kto艣 by艂 dumny z tego co robi艂, 偶ebra艂 o uznanie, czy docenienie jego dzie艂? Nie.. Dlatego Honorato po偶egnamy Ci臋, jako Wielk膮 Artystk臋, z ogromnym dorobkiem artystycznym i niezwykle ambitnymi tekstami na miar臋 Tokio Hotel, Blog27,Miley Cyrus, US5 i miliony innych, kt贸rzy d膮偶yli do zrobienia ogromnych rzeczy, a sko艅czyli, co najmniej marnie. 艢PIEWAJ! TA艃CZ! POKAZUJ PO艢LADKI PRZYKRYTE FIRANK膭 TWOJEGO PROJEKTU NA IMPREZACH! Ale prosz臋 nie oczekuj od ludzi niemo偶liwego.

    Twoja dobroduszna fanka.

Zostaw komentarz

Uzupe艂nij wymagane dane