Złożyłam kilka zestawów, najpierw w tej notce opublikuje te bardziej dziewczęce, sportowe, a w następnej będzie już full klasa, szyk i 100% kobiecości 🙂

najlepszy element: legginsy – 115 PLN (desireclothing.co.uk)

sukienka – H&M, 79,90 PLN
najlepszy element: bransoletka – H&M, 39,90 PLN

Ja osobiscie wybralabym zestaw numer 1, a Wy?
Idę sprzątać w swoich szafaaaach!

Udostępnij:

56 comments

  1. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 15:26 Odpowiedz

    A przypadkiem sukienka z II zestwawu to nie ta sama coz końca notki na tym blogu : makeupgamegirl.blogspot.com ?

    w wersji naturalnej brzydziej się prezentuje. jest mniej rozkloszowana.

  2. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 15:37 Odpowiedz

    Teraz może ja się wypowiem 🙂
    zaglądam na Twoją stronkę i bardzo mi się podoba 🙂
    a teraz co myślę o wszystkich krytykujących. Ludzie, dajcie sobie siana i wrzućcie na luz. Jeżeli Honorata chce być taka jaka jest to i tak nic nie zmienicie. Nie zrobicie z niej kogoś kim nie jest 🙂 więc ludzie wrzućcie na luz, a jak coś wam nie pasuje to sorry ale nikt was nie prosi byście się wypowiadali. Ja Tobie Honorato życzę wszystkiego dobrego, jednak pamiętaj, że u nas w Polsce będzie Ci bardzo ciężko. Jednak życzę sukcesów. :))
    Pozdrawiam.

  3. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 16:15 Odpowiedz

    nr. 1 świetny, ale zmieniła bym butki na jakieś fajne botki na obcasie. Na tenisówki można sobie pozwolić, gdy nogi już odmawiają posłuszeństwa 🙂
    Pozdrawiam Honey ;*

  4. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 16:23 Odpowiedz

    ja mam podobnee wdzianko na sylwestra, tylko można powiedziec ze jest na odwrót ta tuniczka jest moja kolorowa w cekiny a legginsy są czarne z połyskiem .;)
    pozdrawiam

  5. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 16:26 Odpowiedz

    jak na sylwestra 1 zestaw w sam raz 🙂 Uwielbiam Twoje piosenki , a to dlatego że lubię słuchać słów które dają do myślenia … 🙂 Masz świetny styl i jesteś piękna ! Życze Ci powodzenia 🙂
    a i takie pytanko , wybierasz się na studniówkę ?:) i jaką sukienkę byś doradziła ?;D

  6. ewe 28 Grudzień, 2009 at 16:57 Odpowiedz

    Ja również wybralam zestaw nr. 1 🙂
    chociaż drugi też jest niczego sobie , jednak ja pewniej czuje się w leinsach niż w sukience 😉
    pozdrawiam i czekam na nowe zestawy 😉

  7. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 17:04 Odpowiedz

    Ktoś tam u góry nazwał Cię pozerką tylko dlatego, że pokazujesz, że masz jeszcze inne zainteresowania. Myślę, że bycie dobrym tylko w jednej dziedzinie to straszna nuda 🙂 A Ty śpiewasz, masz naprawdę ładną buzię, nietypową urodę, potrafisz się dobrze, stylowo ubrać i widać, że masz niebanalne pomysły. Tak trzymaj!

    ps. Legginsy z 1 zestawu są serio mega sylwestrowe, ja bym ubrała do nich jakieś wysokie botki albo platformy, bo jestem średniego wzrostu, a Ty dałaś niskie buty i… dobrze (: bo chyba jesteś wysoka, a w dodatku po 1 h tańca i tak każda ściągnie szpilki 😉

  8. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 18:14 Odpowiedz

    Wszystko fajnie, ale jest mnówstwo stron gdzie można robić takie zestawy. To żadna sztuka, ludzie na nich robią to o wiele lepiej (wiesz o co mi chodzi, profesjonalniej)więc nie ma sie czym popisywać. wstawiaj jeśli już to swoje rzeczy, tyle mam do powiedzenia.

  9. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 19:04 Odpowiedz

    Boże co za idiotki tutaj piszą komentarze -.-
    ja sama osobiście nie słucham twojej muzyki bo mi się nie podoba, ale wiem że kochasz to co robisz i ja to popieram. jestem pewna, że każda z nas robi coś co nie podoba się innym.
    A te wszystkie dziewczyny, które nazywają cię POZERKĄ najnormalniej w świecie ci zazdroszczą.

    wcale nie mam zamiaru ci sie przymilać ani nic z tych rzeczy ale nie mogę patrzeć na to co piszą te durne dziewczyny.
    trzymaj się i nie zwracaj uwagi na niektóre komentarze 😉 choć jestem pewna że tak robisz 😉
    B.

  10. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 19:07 Odpowiedz

    Boże co za idiotki tutaj piszą komentarze -.-
    ja sama osobiście nie słucham twojej muzyki bo mi się nie podoba, ale wiem że kochasz to co robisz i ja to popieram. jestem pewna, że każda z nas robi coś co nie podoba się innym.
    A te wszystkie dziewczyny, które nazywają cię POZERKĄ najnormalniej w świecie ci zazdroszczą.

    wcale nie mam zamiaru ci sie przymilać ani nic z tych rzeczy ale nie mogę patrzeć na to co piszą te durne dziewczyny.
    trzymaj się i nie zwracaj uwagi na niektóre komentarze 😉 choć jestem pewna że tak robisz 😉
    B.

  11. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 19:52 Odpowiedz

    zestaw numer jeden w sam raz na sylwestrową bibe ;]butki z tego zestawu są świetne, widziałam takie niedawno w h&m i były całkiem nie dorgie bodajże 69 zł. ;] mam pytanie. powiedz czy zestaw: popielaty sweterek 'nietoperz', spódniczka mini w pewnym odcieniu zieleni i żakardowe grube rajstopy będzie się nadawał na sylwestrową domówkę.? widzę że masz bardzo dobre wyczucie stylu dlatego też pytam 🙂 a no i jeśli miałabyś jeszcze jakiś pomysł na jakikolwiek dodatek to jestem otwarta no nowe sugestie^^
    +zestaw na spotkanie ze znajomymi który dodałaś niedawno, bardzo korzystny 🙂 Pozdrawiam ;*

  12. Anonimowy 28 Grudzień, 2009 at 21:02 Odpowiedz

    to po co wstawiasz zdjęcia ubrań które są jak piszesz po kilkaset złotych bo to drogie firmy?
    tak się chcesz pochwalić że jesteś nadziana i kupujesz byle szmaty, aby miały metkę konkretnej firmy? i że możesz rozrzutnie wydawać sobie pieniądze na co Ci się podoba?
    weź się zastanów naprawdę
    żałosna dziewucho

  13. LittleLinkinQuar 28 Grudzień, 2009 at 22:59 Odpowiedz

    LUDZIE CZY WY W OGÓLE NIE OGARNIACIE?!
    TE ZESTAWY Z DROGIMI FIRMAMI TO NIE PO TU SĄ BY HONORATA SIĘ WOZIŁA,
    ŻE JĄ NA NIE STAĆ (A RACZEJ NIE STAĆ, chyba że się mylę)
    TYLKO BY WAS ZAINSPIROWAĆ.
    BY POKAZAĆ CO JEJ SIĘ PODOBA,
    BY SAMU USZYĆ PODOBNE,
    BY KUPIĆ PODOBNE TANIEJ.
    DARUJCIE SOBIE BO POKAZUJECIE JACY JESTEŚCIE OGRANICZENI UMYSŁOWO.
    NIE CZAICIE DOBREJ WOLI TEJ DZIEWCZYNY.
    Jesteście strasznie wredni.
    Jak was nie stać, to nie stać.
    Ale przestańcie się wyżywać na obcym człowieku.
    AMEN

  14. Honey 28 Grudzień, 2009 at 23:19 Odpowiedz

    szarości w kroju nietoperza są jak jak najbardziej na plus, ale szczerze mówiąc osobiście nie widzę tego w zestawieniu z ciemnozieloną spódniczką 🙁 radzilabym wybrac cos czarnego, dodatki rowniez w tym kolorze- moje zdanie. jesli juz laczysz czern z szarym mozna dodac jakies cwiekowe elementy do np paska czy bransoletki i ceimny makijaz, cos w stylu glam rock

  15. Anonimowy 29 Grudzień, 2009 at 08:23 Odpowiedz

    Ja wybrałabym 2, ponieważ lubię spodnie itd. ale na takie okazje jak Sylwester czy jakiegokolwiek rodzaju takie imprezy lubię być chociaż troszkę dziewczęca. A przyznaję skuienka jest bardzo ładna.

  16. Anonimowy 29 Grudzień, 2009 at 10:15 Odpowiedz

    Przecież ona tych wszytskich ciuchów nie ma tylko wam kompletuje stroje, żeby dowiedzieć się w czym by poszła. Kilkaset złotych to nie znaczy, że je ma.

  17. Anonimowy 29 Grudzień, 2009 at 14:07 Odpowiedz

    Aaa! Zestaw nr. 1 ! Zestaw nr. 1 ! ;D
    cudeńko ! ;P tak. wspanialy i te legginsy! achh 🙂
    fajne buty. w takim stroju czulabym sie napewno swobodnie bo nie przepadam za sukienkami/spodnicami 🙂

    PaTy.

  18. Anonimowy 5 Styczeń, 2010 at 17:57 Odpowiedz

    widzialam ta sukienke w h&m i musze przyznac ze pomylilas sie co do ceny. widzialam ja za 129 zl : )

    pozdrawaim serdecznie : ))

Zostaw komentarz

Uzupełnij wymagane dane